Güncellemeler
+1 yıl
Yani kaynanam yatmamdan kalkma herşeye karışan karar veren bı insan kim isterki uzun süre beraber kalmayı. Zaten 4 aylık bebeğim var gece de az uyuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olsaniz ne yapardınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Anladığım kadarıyla empati yeteneğinden yoksun ve sana pek saygısı yok
Eşinin kardeşi vs yok mu arada gidip onlarda kalsın hep niye sizde kalıyo ki
Kaliyolar karı koca.
3 kardeşler bir abisi ve ablası var ama bu ev onların diye burada kalıyor
Eşimden başkasında kalmazmis
Diğerleri kesin eve almıyordureşin de sesini çıkarmadığı için size yerleşmiş. Tek evlat eşin değil ya diğerleri de evlatlığını göstersin biraz da onlarda kalsın.
Yani artık biriniz alttan alacak maalesef.
Bayağı dominantmışsın 😂
İşte. Kadın evlenince ailesinden evinden ayrılıyor ama bazı erkekler anasının popon ayrilamayinca böyle sorunlar çıkıyor
Hanımefendi o da kadın siz de kadınsınız. Bu durumun hiç şaşmıyor olmasını nasıl yorumlayabiliriz sizce? :D
Abi valla yorgunum ya🥺
Yarın bir gün ölür gider sabret bence
Bende bir gün ölücem
Gelinin de sana kötü davranır
Ya kötü davranmiyorum ki ama köyde evleri varken neden benimle 7-8 ay kalsınlar ki. Ben tam tersi elimden geldiğince iyi anlaşıyorum onunla o da kötü biri değil tek istediğim evlendik artık bir düzenimiz olsun. Ben nasıl ailemi özel tutuyorsam o da öyle yapsın
Ben hanımla bu yüzden boşandım. Seninde olacağın o kızım. Ben yuvanın dağılmasını istemiyorum. Seni ikaz etmek için bu şekilde konuşuyorum. Bir erkek anne babasından vazgeçmez. Evinde huzursuz olma yazık
Neden vazgeçmiyor? Kadın neden vazgeçiyor fark nedir gerçekten merak ettim abi
Erkeğe ağır geliyor bu tür şeyler... Yanına gelen anne babasına kalk evine git diyemez. Uzatırsan sana der
Nasihat dinle nasihat...😊
Abi tamam da keşke karının tarafında olsaydın. Kayinbabam önümüzdeki ayın ortasında gidecek kaynanam bende gidicem dedi eşim ısrarla sen kal bayramdan sonra git diyor ona kızıyorum beni hiçe saydı
Sonuçta o gece 12 ye kadar çalışıyor ben tek kalıyorum evde
Biraz haklısın ama kendini bizim yerimize de koysana haksızlık yapıyorsunuz
Eşime bişey demedim dün dolgu yaptırmıştım sordu neyin var diye dişim ağrıyor dedim. Ama üzüldüm
Kuzum şimdiki aklım olsaydı boşamazdm. Ama gençlik yıllarında insan cahil oluyor. O yüzden seni uyarmak istedim. Muhtemelen sizde gençsiniz. Dolayısıyla eşinde cahildir. O yüzden aynı hatayı siz yapmayın 😊
burada senin yapman gereken de var. Sabredersen o ailenin yanında değerin olur. Yok inat edersen sürekli sana baş kakıncı olur ve istenmeyen gelin olursun hayat boyu
O yüzden akıllı kadın itaatkar olandır
Teşekkürler abicim anladım seni. Doğru diyon..
Kalp krizi sebebi 😃😂
Çok sinirliyim
Kız valla kaynana zorr
Gelde çatlama demi😂
Evet çok kırıldım yan odadan duydum
Olsun kocandır sabret