Bir erkeği maddi yük olarak görmüyorum diye neden cepte görülüyorum?

Etrafımda görüyorum para olarak görüyor erkeği kıymeti biliniyor ben simit ayran yesek bile dünyanın en mutlu insanı olurum asla sevgilim dediğim kişiye maddi yük olarak psikolojisini olumsuz etkilemek istemem. burada da gördüm kıza yüzük almış oğlan bir daha söylesem alır mı diye sormuş birk vardı değerin harcadığı parayla orantılı olduğunu söyledi. Belki de Türkiye erkeklerine ters bir düşünce içerisindeyim yabancı erkekler böyle değildir bence. En çok gücüme gidende o kadar anlayışlı olduğum halde aldatılmamdi
Bir erkeği maddi yük olarak görmüyorum diye neden cepte görülüyorum?
Cevapla