Ben bu erkekleri anlamıyorum, ciddi ilişki istemiyorlar. Neden hep korkaklar?

Ben bu erkekleri anlamıyorum ya gerçekten ciddi ilişki isteyen kalmadı hep korkak hep kaçak neden böyle?

Ben bu erkekleri anlamıyorum, ciddi ilişki istemiyorlar. Neden hep korkaklar?
Cevapla