Kendimi kirlenmiş hissediyorum ve buna nasıl bir son veririm bilmiyorum. Lütfen bana bir akıl verin?

Çok güzel bir ilişkim vardı ama ayrıldık. Erkek arkadaşım beni her yerden engelledi ve hayatına devam edebildi. Ben ondan sonra toparlayamadım ve beni bu kadar kolay silmesi çok zoruma gitti. Duygusal boşluğa düştüm ve şu an fetö suçlamasıyla meslekten ihraç edilen evli bir hakimle konuşuyorum. Başta dostça konuşuyorduk ama zamanla duygusallaşmaya başladı. Hiç buluşmadık ahlaksızca bir söylemimiz de olmadı ama ben kendimi çok kötü hissediyorum. Evli birine bir şeyler hissetmek istemiyorum. Eşi onun için çok fedakarlık yapmış 4 yaşındaki kızlarını kaybetmişler ve kocasının sevgisi ilgisi bu kadında olmalı bende değil. Kendimi suçlu hissediyorum. Buna bir son vermek istiyorum ama yapamıyorum çünkü duygusal boşluğa düşmekten korkuyorum. Bir anda değersizleşeceğim yine sevgilimin beni terk ettiği zamanlardaki gibi birinin sevgisini kaybedersem hiçleşeceğim gibi hissediyorum. Lütfen bana bir akıl verin çok ihtiyacım var fikirlerinize. İnanın bitik durumdayım😔

Kendimi kirlenmiş hissediyorum ve buna nasıl bir son veririm bilmiyorum. Lütfen bana bir akıl verin?
Cevapla