Nişanlıyım, tek taşım bile sahte. Nişan kıyafetimi bile kendim aldım, ne yapmalıyım?

nişanımda bana bir küpe bile almadılar utanarak söylüyorum ama tek tas bile sahteydi masraf olmasın diye nişan kıyafetime kadar ben aldım ve bu bu durumdan çok pişmanım ben hep onları düşündüğüm halde bana hiç bir şey almadılar nişanlım gelecek ve ben bu durumu nişanlıma ve ailesine anlatacağım sürekli anlattığım halde oralı olmuyorlar benimde hakkım ne bir altın bilezik var ne de başka birsey nişanlıma diyorum birikim yapmam lazım ama herkes soruyor ve benim hiç birseyim yok bu durumdan çok rahatsızım sizce ben ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Bıktım usandımmmmm artıkkk
Nişanlıyım, tek taşım bile sahte. Nişan kıyafetimi bile kendim aldım, ne yapmalıyım?
Cevapla