"insan hayatında 3 kez aşık oluyormuş ilki peri masalı gibiymiş ilk gençlik aşkıymış ve saçma bir nedenden bitiyormuş ikincisi en toksik olanı ve bitirmesi en zor olanıymış ama bitince karakterin oturuyormuş üçüncüsü ise gerçek aşkmış her anlamda tam bir beraberlikmiş"
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bende ilk ikisi oldu İnş 3. sü'de olur artık
Hayatınızda kaç defa aşık oldunuz, aşağıdaki söze katılıyor musunuz?
Ergenlık donemınde evet mesela ne adını unuturm ne dedıklerını bu tur ozel ınsanlar ınsanın hayatında olur adı ask degıldır bunun ama , ask denılen seyde zaten gecıcı bu duygu patlaması zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ınsanın unutamayacagı tek sey takıntılı oldugu kısıdır ask mesk hıkaye uc kez dıye de bısey yok sacmalık
Sen takıntılı oldun mu birine
Ergenlık donemınde evet mesela ne adını unuturm ne dedıklerını bu tur ozel ınsanlar ınsanın hayatında olur adı ask degıldır bunun ama , ask denılen seyde zaten gecıcı bu duygu patlaması zaten
Yok benimde ergenlikte oldu adını tabi ki unutmadım ama mesela simdi görsem veya onu hatırlasam hiçbir şey hissetmem, içim cız etmez
Platonik miydi yoksa sevgili miydiniz bu arada?
Peri masalını yaşamadım toxic yasadim sıram mı karışmış acaba
3 defa hakkımı tükettim sanırım sgshsjsj zaten artık kimseyi sevemiyorum, güvenemiyorum
Aşık olmadım
İyi ki olmamışsilın boş ver
Olmamışsın*
Hiç aşık olmadım
Hayat zamanım olmadı
Vay demekki 3 aşkımı aramaya koyulmaliyim hemen😅
5 kez olmadım