Çok işi vardır
Mafyatikler onu kaçırmıştır

İnsAllah ölmüştür
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eğer bilerek yapıyorsa ya istemiyor dur ya yanlış anlamıştır derim ikisini de saygı duyarım kimse zorunda değil ama çok üzer beni ki üzüyor da 😥 sevdiğime açıldım Dm kapattı ama çok şaşırıyorum Maşallah diyelim de son zamanlarda 2 defa hikayeme baktı gözetliyor da utangaç mi davranıyor anlamadım ki
Arkadaşın falan mıydı?
Kim olursan ol insanları çok fazla bunaltmamalı gereksiz tiplere girilmemesi taraftarıyım. sevgili de olsa iki insan devamlı konuşması gerekiyor diye bir şey yok yazmıyor diyede sevmiyor değil yani az relaxx saakin beeya
Öyle bir şey yok ortada zaten 😂😂😂 ve size katılıyorum onun da bir hayatı var hayat Sevgiliden veyahut başka birinden ibaret değil
genel konuşmuştum bende zaten sana ithafen değildi
Pekii teşekkürler
O an her şey kafamdan geçiyor. İyi düşünmeye çalışıyorum, kendime "Sakin ol, sakin ol." diye telkin veriyorum. Yani devamlı bir hâl alırsa böyle oluyor. O yüzden umarım ölmüştür. 😂😂
Çalışma saatlerini biliyorsam iştedir diye düşünüp çok da kafama bin türlü senaryo gelmiyor.
😄😄😄🌸
İlginç... "inşallah ölmüştür" şıkını seçen çoğu kişi kız. Bu demek oluyor ki kızların özsaygısı daha düşük ki erkeklerin onayına daha çok ihtiyaçları var ve onlara cevap verilmeyince değerlerinden eksilmiş gibi hissediyorlar.
Bende fark ettim 😂
Cevap
24Cevap
Belki adam işimde gücündedir yani onun harici zor dayanamaz
😂😂😂 kız biliyordur işte olduğunu ama özlemiştir işte ne yapsın
Belki sevdiği de onu özlemiştir kim bilir 😇
Belki de...
Belki bile fazladır bazen 😂
Belki de 😄
İşi vardır diye düşünürüm..
Ben başına bir şey geldi diye düşünürüm ya da çok meşguldur diye düşünürüm.. bunun dışında bir şey gelmez aklıma zaten karşılıklı olacağı için duygular çoktan flört ya da sevgili olmuşuz demektir
Çok isi vardır ve anlayış ile beklerim ama genelde iyi bir sonuç olmuyor bekliyorum ve bekliyorum ve sonrası yok 🥺🥺🥺🥺
🥺
🥺☹☹
Böyle insanlarıda bazen diyorum ki hiç anlayışlı olmiyacaksin
Olmayacaksın Zaten herkesin hali varsa görsün insanın kendisine olan saygısını kaybettiriyorlar
Evet haklısın
Bilmem bu düşünceyi uzun zamandır bilmiyorum 😅
Olsaydıı muhtemelen Recep İvedik gibi aklımdan tuhaf bir sürü şey geçerdi 😄
😂😂😂😂
Hem çok işi oldugunu, hem de saygısız oldugunu düşünürüm. İşinin yoğun olduğunu 1 kelime yazmak fazla zaman almaz. Seven her şekilde bir yolunu buluyor abi. Yazmıyorsa hele bir de üstelik haber vermiyorsa saygısızlıktır.
İnşallah ölmüştür de ondan cevap vermiyordur. Yoksa Allah belasını vermiş banane 😃
😂😂😂
Seçeneklerden türedi cevap 😃yoksa taş kalpli değilim. Soğudum mu! Artık yaptığı tüm hamleler boşadır.
Helallll
Eyvallah
Kitap okumaya o kadar dalmış kii o aleme uçmuş hatta düşmüş diye yorumlarım. Bilemediim vjhvg
🤣😂😂😂 enisteee çık o alemden
yok yok kalsın orada 😄
Kalmasın 😂
Uzun süreyse başına bi şey geldiğini düşünürüm beni tanıyorsa merak edeceğimi bilir ufak bi mesajda olsa haber verir.. böyle bi durum iki eli kanda demek…
Müsait olmadığını anlarım. Bir kaç kez olduğunda sorun etmem. Rutine dönüştüyse, ona ulaşamayacaksam, bana dönüş yapamayacak ise bilgi vermesini beklerim.
Başka kızlardan bana ancak sıra geliyor diye düşünürüm..
Ben işi vardır sanıyordum takmiyordum ama bilerek yapıldığını öğrenince çokta çabalamamak gerek kimse kimseye mecbur değil
Müsait olsa cevap verirdi... Müsait olmadığı zamanda da saçma sapan beni deli edecek cevap vermesini de ben istemem :)
Çok dert etmem. İşi vardır diye düşünürüm.
O sırada 5 dk geç cevap verince kendine denize atmakla tehdit eden sen 😛
@AliceMixfield bi 10 dk atma sen jdjd
Hiii kız nasıl kıyıcam 😱 Saniyesinde cevapp saniyesindee😘😘😘
@AliceMixfield bende kiyamazdim birisine Allah sizin sonunuzu iyi etsin canlarim
Amin
Önce kötü düşünmem derim ki işi vardır canımm😌 baktım hala cevap vermiyor bir şey oldu diye endişelenir ararım
Hep işleri vardır, hep başlarına bir olay gelir 😏
Benden hoşlanmadığını düşünürüm o yüzden daha çok mesaj atarım ki dönsün sjsjsjsj
Ne kadar süre? 1 günü aşıyorsa, bir daha hayatımda olamaz!
Birkaç saat sürüyorsa, gayet normal.
Bana uzun süre geç cevap veren beni şüphede bırakan hiç kimseyi hayatımda tutmuyorum artık
Değer verdiğini düşünüyorsam müsait olamamıştır derim.
Başkası vardır. Düşünmem. Bu zaten öyledir 😀
Köpek balığına yem olmuştur..
İnsAllah amin
😅
Ben 15 kişiyle bir odada olduğunu hayal ediyorum jsjsjsj
Yuh ama
Düşünceler arasında sjsjsjjs ama bunu söylemem belli etmem tabiki
Zahmet olur djfjf
İşi vardır, beni ihmal etmez diye düşünürüm eğer yanılırsam da değerini kaybeder
Başına kötü bir şey geldi diye endişelenirim
Uzaylılar kaçırmış da olabilir 😂
Olabilir jfjf
Öldüğünü düşünürüm 😂😂😂
Allah korusun 😂
😘😘😘😘 var mı birileri😂
Karışık işler yorucudur 😂
burada mı karışık enişte fjjf
Arafta kalıyorsa insan hiç olmasın inan ki
Ahh ahh benim hayatım bitti öyle apptal biri yüzünden
Allah'ın cezaları benim biri de evlendi gitti arkadaşımla hemde
Muhtemelen zevk alıyorlar ya da gepppgerizekalilar jdjf
😂😂 o kadar fazla işte
Aynen öyle de oldu zaten
Çok şey düşünürüm. Romantik olmaya gelmiyor.
Kesinlikle fjjf
Mafyatikler onu kaçırmıştır
Hdhdh
İşi vardır abla o yüzden yazmamıştır
He heee ablam
İnanma aç gözünü 😂
Bende ablam bende 😂
İşi vardır diye düşünürdüm herhalde😅
Ay verene kurban olurum seni
Bende seni verene kurban olurum 🌸
🥺🥺🥺
Ne kadar mesela
2 Saat
Allah'ım yarabbim 2 saat çok mu 🤦 tuvalete gitmiştir diye düşünürüm
🤣🤣🤣🤣🤣 olabilir
Kesinlikle daha çabuk cevap verdiği biri vardır
işi olduğunu düşünüp anlayışlı davranmaya çalışırım
İşi vardır diye düşünürüm, çook uzun süre vermezse de başına bir şey gelmiştir belki diye düşünürüm.
Ölmüş olması lazım diğer türlü ben süründürürüm😂
İşi vardır diyerek olumlama yapıyorum. jdj
Altarnatif çok hoşuna gitmemiştir
Hoşlandım kişi yok :)
İnşallah ölmüştür derim
Genelde çok işi vardır.
Çok işi olabilir
Vesvese şeytanları beni deli eder valla
24 saat degilse o doner bana derim
Uyumuştur 😂
😂😂😂 O da bir seçenek tabii ki
Yerimi doldurmuştur..
Ölmüştür ya sever o beni yoksaaa dnfjf
Ölmüştür.
Sevmiyor
İşi vardır.
Ölmüştür...
Çoook kız vardır hayatında
İşi vardır
Ölmüştür.
Fazla da takmamak Lazım
Ucuncu sik
işi vardır
Ben çok telaş yaparım ya
Çok işi var
Başkası vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?