Benim yaşadığımı Allah kimseye yaşatmasın ama siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar sevgilim beni çok severdi buna eminim babası 2 senedir kanser son 2 hafta ağırlaştı bundan dolayı sevgilim benimle arasına mesafe koydu 4 gün önce de babası vefat etti ertesi günün sabahı da benden ve çevresinden uzak durmamı ve benden nefret ettiğini söyledi ve engelledi sizce ne yapmalıyım yazmak istiyorum ama acısı çok büyük diye yazamıyorum yazmasam onun ne zaman yazacağını bilmiyorum (erkek arkadaşım 20 yaşında ben 24)
Benim yaşadığımı Allah kimseye yaşatmasın ama siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla