Sürekli kızmama rağmen tokamı çıkarıyor, boyumla dalga geciyor ve ondan herhangi bir konuda iyi olmamı çekemiyor. Sizce?

Geçen yıl onunla aynı sırada oturuyorduk. Arkadaşı birsey dedi. O da hayır sadece arkadaşız dedi. Ben ne dedim sonra güldüler. Bisey yok dediler. Cok hatırlamıyorum ama o sırada benim. hakkimda konuştuklarını duymuştum. Beni kızdırmayın çalışıyor ve sürekli manipule ediyor. Sadece dalga geçtiğini umuyorum. Çünkü ondan hoşlanmıyorum. Sizce?

Sürekli kızmama rağmen tokamı çıkarıyor, boyumla dalga geciyor ve ondan herhangi bir konuda iyi olmamı çekemiyor. Sizce?
Cevapla