liseliyim, ilk erkek arkadaşımdan yakın bir zamanda ayrıldım. aynı zamanda onun ilk kız arkadaşı da benim. ilk tanışmamızda da ilişki istemediğini söylemişti ama sonradan sevgili olduk. yaklaşık 1 ay sonra tekrar istemediğini söyleyerek ayrıldı. sizce neden ayrılmış olabilir. kendim hakkında bilgi vereyim.. istemediği hiçbir şey yapmadım.. kötü söz söylemem ve uysal biriyim. pek dar giyinmeyi sevmem. yüzümde normal, sessiz biriyim. onun hakkında ise lol oynadıgını ve asosyal birisi oldugunu soyleyebılırım. ayrıca oyunda çok küfür felan ediyormuş ortak arkadaşlarımızdan öğrendiğime göre ama benle etmedi. gayet saygılı biri bana karşı ve mesafeli. daha önce bir kız ondan hoşlandıgını soyleyıp ondan vazgecmıs sonra eskı sevgılımde travma yasamıs. sımdı bana aynısını yaptıda neyse. kendisi ne istediğini bilmiyor. hala sevip sevmedıgımı bılmıyorum. ama arkasından kotu bırsey soylemem soyletmemde. bulustugumuzda benım ıcın harcadıgı parayı gerı verdım ayrıldıktan sonrakı yan yana geldıgımız ılk gun. benı sevmesını istedım sadece baska hıcbır beklentım yoktu. ama benı ıstedıgı zaman atması benı cok kotu hıssettırdı. ne yapmam gerektıgını bılmıyorum. ılıskı ıstemıyorum dıyor. ben mı sana bırsey yaptım dıyorum hayır dıyor. sana saygısızlık hiç ettim mi diyorum asla yapmadın diyor. alıngan birisiyim. kişisel algılamam normal ama zaten yüzüme karşı senle alakalı değil dedi. peki ne olabilir, neden ayrıldı? sizce pişman olması muhtemel mi? benim ne hissetmem gerekir? bunları ilk defa yaşadıgım için nasıl tepkı vermem gerektıgını bılmıyorum lutfen yardım edin bana..
Sevgilim artık ilişki istemediğini söyleyip benden ayrıldı, erkekler neden ilişki istemez?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende ilişki istemeyen birisiyim, İlişki istemeyen insanların birçok fazla sebebi olabilir ve bunun cevabida tam olarak onda, ama gerçek olan şu ki sizinle olmaktan mutlu değilmiş öyle olsaydı ayrılmak istemezdi
fakat o zaman neden bu kadar bekledi ki ayrılmak için? her zaman mutlu oldu benim yanımda, taklit miydi yani, hiç de mutsuz değildi
Bahsettiğiniz şey tam olarak duymak istediğiniz
İlişki derken cinsellik mi
hayır tabii ki, normal sevgili ilişkisi
Ee ilişli istemiyorsa amacı ne bence ben tek kişiyle yapamam demek bu
sizce ne yapmam gerek tek kişiyle yapamıyorsa
Bosvericeksin yazsana konusalım
ben yazamıyorum seviyemden dolayı
yakınlaşma neler oldu ki
en fazla kolunu omzuma atmıştı..