Sevgilim artık ilişki istemediğini söyleyip benden ayrıldı, erkekler neden ilişki istemez?

liseliyim, ilk erkek arkadaşımdan yakın bir zamanda ayrıldım. aynı zamanda onun ilk kız arkadaşı da benim. ilk tanışmamızda da ilişki istemediğini söylemişti ama sonradan sevgili olduk. yaklaşık 1 ay sonra tekrar istemediğini söyleyerek ayrıldı. sizce neden ayrılmış olabilir. kendim hakkında bilgi vereyim.. istemediği hiçbir şey yapmadım.. kötü söz söylemem ve uysal biriyim. pek dar giyinmeyi sevmem. yüzümde normal, sessiz biriyim. onun hakkında ise lol oynadıgını ve asosyal birisi oldugunu soyleyebılırım. ayrıca oyunda çok küfür felan ediyormuş ortak arkadaşlarımızdan öğrendiğime göre ama benle etmedi. gayet saygılı biri bana karşı ve mesafeli. daha önce bir kız ondan hoşlandıgını soyleyıp ondan vazgecmıs sonra eskı sevgılımde travma yasamıs. sımdı bana aynısını yaptıda neyse. kendisi ne istediğini bilmiyor. hala sevip sevmedıgımı bılmıyorum. ama arkasından kotu bırsey soylemem soyletmemde. bulustugumuzda benım ıcın harcadıgı parayı gerı verdım ayrıldıktan sonrakı yan yana geldıgımız ılk gun. benı sevmesını istedım sadece baska hıcbır beklentım yoktu. ama benı ıstedıgı zaman atması benı cok kotu hıssettırdı. ne yapmam gerektıgını bılmıyorum. ılıskı ıstemıyorum dıyor. ben mı sana bırsey yaptım dıyorum hayır dıyor. sana saygısızlık hiç ettim mi diyorum asla yapmadın diyor. alıngan birisiyim. kişisel algılamam normal ama zaten yüzüme karşı senle alakalı değil dedi. peki ne olabilir, neden ayrıldı? sizce pişman olması muhtemel mi? benim ne hissetmem gerekir? bunları ilk defa yaşadıgım için nasıl tepkı vermem gerektıgını bılmıyorum lutfen yardım edin bana..

Güncellemeler
+1 yıl
...
Sevgilim artık ilişki istemediğini söyleyip benden ayrıldı, erkekler neden ilişki istemez?
Cevapla