Askerden izne geldi yanlış anlaşılma yüzünden ayrıldı. Konu çok saçma, ne yapmam gerek?

Askerden izne geldi abimjn eşinin ve kız kardeşimin olduğu wp grubu vardı gece beni gruba aldılar ben gruba hiç bir şey yazmadan çıktım. İstemedim sonrasında sabah uyandigimda abimin eşi tekrar almis gruba kız kardeşim ve yengem ismimi iki defa yazınca günaydın kızlar diye gönderdim gruba sonrasında kız kardeşimle aramızda bir sıkınti geçti bende o ara sinirden gruptan tekrar çıktım ve mesajida sildim grubun askerden gelen sevgilimde galerime girdi grubun video ve gifleri düşmüştü bana sordu bune diye bende akşam gruba almışlardı akşam çıktım dedim o anın siniriyle tamamen unutmuşum sabh aldıklarını tekrar gruba sonra bana inanmadı yalan söylüyorsun akşam çıktım diyorsun sabh günaydın yaziyosun gif gonderiyosun çok güzel beklemisn beni askerdeyken dedi 🥺ama ben asla kötü beklemedim gerçekten güzel bekledim normalde askere gidenlerin sevgilileri aldatır ben ona laf gelmesin diye dışarı bile çıkmıyordum şu an ayrıyız 4yil 6 aydır sevgiliydik acaba oda beni ozluyormudur ya da ne yapmam gerek bitirmekte kararlı gibi

Askerden izne geldi yanlış anlaşılma yüzünden ayrıldı. Konu çok saçma, ne yapmam gerek?
Cevapla