Sevgilim etek ve dar pantolon giyinmemi istemiyor ne yapmalıyım?

Böyle giyinmek ayıp mı ya? istemiyor hoşuna gitmiyor değişmemi istiyor sizce yapmalımıyım? Ciddi bir adım yok şu an hep konuşma sürekli beni kısıtılama çabaları önüme geçme engel olma herşeye ama herşeye...

Bir kızın pantolon veya etek giyinmesi nasıl bu kadar sorun olur? Beni böyle giyinince basit bir kız olarak görüyormuş? Asıl bu düşüncesini ben onun basit buluyorum. Kadın özgür olmalı yerli yerinde giyindiği sürece ne olabilir?
Sevgilim etek ve dar pantolon giyinmemi istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla