Kız ya da erkek tarafından böyle bir mesaj gelse tavrınız tepkiniz ne olur?

Bir erkeğe "Seninle konuşmak benim için çok değerli ve seni daha yakından tanımak istiyorum eğer sende istersen belki bir kahve içmeye gidebiliriz ve birbirimizi daha iyi tanıma fırsatımız olur." diye mesaj atmak küçültür mü yani değersiz hissettirir mi yoksa hoşunuza gider mi?
Kız ya da erkek tarafından böyle bir mesaj gelse tavrınız tepkiniz ne olur?
Cevapla