Bir erkeğe "Seninle konuşmak benim için çok değerli ve seni daha yakından tanımak istiyorum eğer sende istersen belki bir kahve içmeye gidebiliriz ve birbirimizi daha iyi tanıma fırsatımız olur." diye mesaj atmak küçültür mü yani değersiz hissettirir mi yoksa hoşunuza gider mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Adil Yıldırım'a Adil'e sor uygulamasından hoşlandığım çocukla alakalı durumu anlatmıştım ve sormuştum o da bana bu mesajı at dedi 😂😂
Kız ya da erkek tarafından böyle bir mesaj gelse tavrınız tepkiniz ne olur?
İstemeyen insan ben güldürürüm yüzünü o zaman demez ya da belki ben sana şans getiririm sende bana şans getirirsin belki demez ya da benim şanssızlığım sana da geçmezse dediğim de Ya sıkıntı yok nolucak ha şanslı ha şansız demez ya da seninle konuşmak bana da iyi geliyor demez diye düşünüyorum.
Bence adımı erkek atmalı ama bazı erkekler çekingen olur öyleyse tabi onu cesaretlendirecek sana karşı boş değilim anlamında yakın davranmali diye düşünüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yazma bence böyle bir şey zaten o da sneş tanımak istese bir şekilde iletişim kurar
O ondan hoşlandığımı biliyor yani benden duymadı ama öğrenmesini bir şekilde sağladım. Ve benden bir adım bekliyor olabilir o yüzden
Hayır o hoşlandığını bildiği halde senden adım beklemez kendi atardı o seni istemiyor
İstemeyen insan ben güldürürüm yüzünü o zaman demez ya da belki ben sana şans getiririm sende bana şans getirirsin belki demez ya da benim şanssızlığım sana da geçmezse dediğim de Ya sıkıntı yok nolucak ha şanslı ha şansız demez ya da seninle konuşmak bana da iyi geliyor demez diye düşünüyorum.
Tamam düşündüğünü yapabilirsin o vakit mutluluklar
Müsait isem evet değil isem Belirtirim daha sonra söz ben ısmarlarım gayet doğal bir tanışma
Bence adımı erkek atmalı ama bazı erkekler çekingen olur öyleyse tabi onu cesaretlendirecek sana karşı boş değilim anlamında yakın davranmali diye düşünüyorum.
Gayet yerinde bir mesaj
Kahve sevmiyorum diye cevap veririm
Güzel anlamlı olur
Gider tabi
Çok sevinirim