
Flört döneminde diğer karşı cinslerle konuşmalara elbette dikkat etmek gerekir. Tabi bunun bir seviyesi olmalı...
Flört dönemindeyken başka bir karşı cinsle hangi seviyede iletişim kurulmalı?

Flört döneminde diğer karşı cinslerle konuşmalara elbette dikkat etmek gerekir. Tabi bunun bir seviyesi olmalı...
Flört dönemindeyken başka bir karşı cinsle hangi seviyede iletişim kurulmalı?
İster flört dönemindeyken ister değil seviye neden değiştirilsin? Kiminle nasıl konuşulması gerektiği insanın karakterine göre şekillenmesi gereken bir durumdur.. Sevgili olup olmamasına ya da medeni duruma göre şekillenecekse o insanın karakteri oturmamış demektir.. Öncesinde vıcık vıcık bir iletişimi olup da medeni durum değişince 180 derece değişip muhafazakarlaşan insana zerre itimat edilmemeli..
Ahh hâlâ saf bir yanı var, o kadar iğrençliklere rağmen. En sevmediğim kişi dahi özür dilese benden yumuş yumuş oluyorum içten içe lakin affetmiyorum zinhar, hatta affetme diye de kendimi tembihliyorum, nasıl ağladın unutma, affetme hiçbirini diyorum, bazen sevmiyorum bu yönümü lakin dinliyorum kendimi affetmiyorum, çünkü ben bana bile isteye zarar vermek isteyenleri, tuzak kuranları affedemem. Hâlâ içimde yaşıyor o masum, nahif melek, ne kadar çok kızardım zamanında o kıza, şimdi ise çok seviyorum onu, utanırdım da ondan lakin utanması gereken o kız değilmiş, şimdi utanmıyorum bilakis o kızı özlüyorum, o kız o günlerden bugünlere kolay gelmedi, sardı sarmaladı kendini, kendine annelik yaptı, şimdi hiçkimse o kıza değişsin, kötüsün demesin, o kız değişmeseydi kötülüklere maruz kalacaktı, değişmek ve bazen kötü olmak zorundaydı, kendini korumak zorunda o kız, haddini bilmez şeytan yılanlara haddini bildirmek zorunda mışıl mışıl mutlulukla uyumak için, kim ne derse desin o kızın hâlâ saf, tertemiz bir yanı var, sadece o yanını göstermiyor ve kendini koruyor, sahip çıkıyor kendine, yaşanmışlıklarına, utandığı daha doğrusu utandırıldığı anlarlar da gurur duyuyor, şeytanların yılan, haset dolu gözleriyle bakmıyor o kız kendine. Yaradan'ın eseri olduğunu biliyor, yem etmiyor ite köpeğe, şeytana kendini o kız, kendini üzmeye çalışanı üzecek, hayatından fırlatacak kadar güçlü, yüzündeki tebessümü dipdiri tutuyor, o kız hâlâ saf ve masum, hala çocuk ruhlu, hâlâ çocuksa hayalleri var onun. n
Flört ne ya biriyle konusuyorsun işte, uzatmadan adı da konmalı diye düşünüyorum. Bu eylem içerisinde de karşı cinsle muhabbet olmamalı. odak nokta; sevdiceği 🤝
flört var olsun veya olmasın, karşı cinsle mesafemizi korumayı biliriz. Hiç uzatmaya ve süslemeye gerek yok.
Yine her zamanki gibi net. :D
Nasılsam onu yazdım :D yalansa yalan de
Değil tabii.. :D
Sağ ol knk :D
😌👌
Teşekkür ederim :)
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Normal arkadaş olarak iletişim kurulabilir. ama samimiyet tabi ki de olamaz. flört ediyorsam zaten flörtüm ile konuşurum sürekli. ondan önce çok çok samimi olduğum güvendiğim arkadaşımla konuşmaya devam ederim
Flört, sevgililikten önceki aşama o nedenle karşı cinsle arkadaş olarak konuşulması gerekli öyle iltifat ettim falan da yok yani o da flörte kayar dümdüz "kanka" gibi konuşulmalı, tabii kişi karakterli ise. Karakter eksikliği var ise bir sürü flörtü olup; flört 1, flört 2 diye kaydeder karşı cinsleri.
Valla benim flörtüm oldu zannettim o bile beni kandırdı vakit geçirmek için, ama ben herkesten bağlantıyı kesmiştim o ara çok fazla aram olmadı flörtüm olmasa bile yine böyleyim ben kendi kabuğum da iyiyim en fazla ablalarıma yazarım o kadar 😂🤷♂️
Arkadaşlık tam gaz devam edebilir. Samimiyet bozmaya gerek yok. Sadece başka bir karşı cinsle flört edilmemeli.
Çok hassas olunmalı aşırı samimiyet kurulmamalı mesafeli olunmalı
Mesafeli olunmalı. Burada benim kastettiğim flörtöz şekilde yaklaşmak yerine insan olarak yaklaşmalı.
Hiç kurulmamalı iş gereği vs kurulacaksada resmi bir üslupla konuşulmalı
Flört varsa karşı cinsle iletisim kurmak istemem olursa mesafeli
Arkadaşça sınırı fazla aşmamalı ama ben flörte bile sadigim
Ben kurmam sadık biriyim
Nazik kibar mesafeli
Bence hiç iletişim kurulmamalı
Arkadaş olunduysa önceden, mesafe olmalı zaten.
Benim potansiyel erkeğim başkasıyla konuşmamalı.😛
Kurulmamalı
Hiç kurulmamalı
İletişim kurulmamalı
Kurulmamalı.
Normal seviyede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?