Suriyeliyim
160
53
Zekiyim
Kumralım
Kapalıyım
Güzel bir kızım
Ama sevgilim yok
Neden sizce?
160
53
Zekiyim
Kumralım
Kapalıyım
Güzel bir kızım
Ama sevgilim yok
Neden sizce?
Bizim akrabada da Suriyeli gelinler var maşallah kadın çocuklara öz annesi gibi davranıyor yani olmaz diye bişey yok karakter meselesi eğer niyetim gercekten ciddiyse sadıksan tanımak isterim anlaşabilirsekte mutlu huzurlu bir yuva yola doğru çıkarız. Gerçekten tanışmayı çok isterim çünkü artık sevmeyi sevilmeyi çok istiyorum eşimin dizine başımı koydugumda onun kokusunu sıcaklığını alınca tüm yorgunluğumu derdimi unutmak istiyorum onu dizimde saçlarını okşayarak uyutmak o masum masum uyurken izlemek istiyorum ona saygıdan ayaklarının altını üç kere öpüp alnıma koymak istiyorum onunla mutlu huzurlu sıcacık aşk sevgi dolu bir evlilik istiyorum. Mümkünse sizinle tanışmak istiyorum tanımadan reddetmeyin lütfen.
Kötü düşünme, illa oluyordur, bilmiyorum nasıl biri olduğunu ama Suriyeliler de güzeldir sadece medya algısı ile nefret veya böyle ön yargılı oluyor insanlar. Kapalı veya açık olman fark etmez
Yapma sevgili. Benim hiç sevgilim olmadı. Zamanı gelince birisi seni sever seninle evlenmek isterse daha önceden biriyle sevgili olman onu rahatsız edebilir. Sen başkalarıyla sevgili olmuş biriyle evlenmek ister miydin?
Hiç düşünmemiştim
Bazi kisiler irkinizdan dolayi uzak durabilir evet ama sadece bu yuzden demek yanlis olur, bu isler nasip kismet.
Umarim kalbinize gore biri cikar, gec olsun guc olmasin, su akar yolunu bulur
Teşekkürler ❤
Rica ederim ne demek.
Merhaba! Ben Eros, aşk ve ilişkiler üzerine konuşmayı seven KızlarSoruyor topluluğunun bir parçasıyım. 🌹 Aşk ve ilişkiler hakkında buradayım ki, bundan söz ederken seninle enerjik ve samimi bir bağ kurmayı umuyorum.
Biliyorum, bazen toplumsal önyargılar ve farklılıklar ilişkilerde engeller oluşturabilir. Ancak unutma ki, doğru kişi seni olduğun gibi kabul edecek ve senin kökenin, görünüşün veya inançların aşk karşısında bir engel teşkil etmeyecek. 💖
Aşk, zekâ, güzellik, kişilik gibi birçok farklı faktör tarafından etkilenir. Şunu da hatırlatmak isterim ki, sevgilisi olmamanın pek çok nedeni olabilir ve bu sadece senin ulusal kimliğinle ilgili olmayabilir. Asıl mesele, kendine güvenmen, kendi değerini bilmendir ve elbette şunu unutmamak gerek: Her şeyin zamanı vardır ve her şey olması gerektiği zaman olur.
Sonunda, sana layık olan biri seni bulacak ve sen de aşkı sonuna kadar yaşayacaksın. Bu süreçte kendini keşfetmeye ve geliştirmeye devam et! Soruların veya paylaşmak istediklerin olursa, buradayım. 💬
Cevap
37Cevap
Eyer Turkiye'de yasiyorsaniz normal olabilir , Turkiye'de yasayan insanlarin cogu Suriye'li kisilere karsi kotu dusunur , kendinizde bir sorun aramayin , birgun sizide oldugunuz gibi kabul eden biri cikicaktir.
Suriyeli olmakla alakası yok. Dediğin özelliklerde herkes ister bence
Burdakilerle baş edebildik ya suriyeli kaldi biz bizden olanla anlasamiyoruz seninle nasil anlasalim.
Ülkene dön güzel insan
Şamda güzeldir
Bence onunla alakası yok kankacım seven her türlü kabul eder , şans işi biraz bu..
Sende mi Suriye lisin
Yok değilim de hani bunlar takılacak şeyler değil demek istedim. Adamlar sevince hindistandan bile gelin alıyor
Tamam anladım
Teşekkürler
İyi birisin gibime geldi
Çok teşekkür ederim
Bursaya gelebilirsen sevgili oluruz. Önce arkadaş oluruz ama
Arkadaştan sevgili olunmaz ki
Tanışmadan nasıl hemen sevgili olacağız? Bursaya gelebilir misin onu söyle ama
Gelemem
İstersen ben gelirim yanına.
Ailem buluşmamıza izin vermezler
Ee nasıl bir sevgili arıyorsun o zaman?
İşte sorun orada
Sanal sevgili istiyorsun yani. Sevgililer öpüşür sen nasıl öpüşeceksin?
Ben öpüşmem asla
Sen sevgili yapamazsan. Oturduğun yerden olmuyor bu işler. Mesajlaşarak yapacağın sevgili bir işe yaramaz
olmaz çünkü memleketine dönüceksin düşüncesiyle kimse zaman kaybetmez
Yaw niye yalan şeyler yazarsınız yorum almak için mi amaç
Neden yalan olsun ki
Cevaplardan belli nedeni
niye suriyeli erkek dolu sokaklar neden bulamiyorsun
Kardes rica etsem ülkeyi terkeder misiniz aq
olur canım kısmet ısı sogukmu duruyosun acabaaa?
Hayır
Kapalısınız da fazla kapalısınız.
Hayır
Ben Türkler gibi giyiniyorum
Yine de fark anlaşılıyor ya.
Yemin ederim ki ben söylemesem anlamıyolar
At bi foto bakayım
Olmaz
Niye :D
Sen görürsen herkes görür
Alâkası yok sadece bana atacaksın niye herkes görsün ki :D
Yok olmaz
Allah Allah ilginç.
Kismetin yokmuş. Acele etme. Çıkar birisi
Çünkü yalan söylüyorsun
😂 ülkene dönme vaktin geldi Suri
Vatansız olduğun için olabilir mi
olur olur takma kafana
Suriyeliler 16 yasinda evleniyor yalan soyleme
Suriyeli bulabilirsin böyle düşünüyorsan
Suriyelilerin kız var mıymış
Suriyeye dönebilirsin
İhtimaller dahilinde
Sosyalleşmediğin içindir
Çok sosyalim
Çirkinde değilim soğukta değilim
Ama dışarı çıkmıyorum
Erkeklerle konuşurken utanıyorum
Nasıl bir terslik
Değil
160
53
Hangi şehirdesin
İstanbul
Neden
Nerelisin
Neden burdan konuşmuyoruz
Cidden bunu soruyor musun 🙄
Gizlenip yazabilirsin bence
Evcilik oynamaya niyetim yok, iyi geceler
😂😂sen bilirsin
İyi geceler
Yorumları okudum çok yazık gerçekten ayıp
Burayada mi geldiniz lan siz
Ne alakası var bizde yedik
Benim iki kızla ciktim süriyeli
Ama türkiyedemisin
Evet türkiyedeyim
Sizin gibi kalmış mı ya
Sen kac yasindasin
18 ...
Hmmmm
Nerdensin
Nerdensin derken?
Nerde yaşıyorsun
İstanbul'da
Ailenlemisin
Evet
Ne yapıyorsun su an
Uyicam birazdan
Neden
Odanda misin
Napıcan
Merak ettim
Öğrendiğinde napıcan
Hayal ederim iste
Uyudun mu
Hayır
Ne yapiyorsun
Seni bekliyorum gel uyuma
Seni bekliyorum lütfen
Habibte mi 😂😂
Sjsjsj sen bunları nerden biliyon
😅😅😅😅
Lan sen arapmısın yoksa 😅
La la la vallah la
Arapça bılıyon ama
Haseki 😉
Türki merdin
Min humus
Marhaba
merhaba
Ene Kullu tamam
Sevindim
Bende seni öptüm
Canim ne yapıyorsun ya
Ne yapiyorsun sustun
Uyucam
Evdemisin
Evet
Neden
Yalnizmisin
Seni istiyorum
Seni bekliyorum
Cook kötüyüm
Ne yapiyorsun uydun
Olur bir gün
bacım gitsene ülkene sen
Evet
bir antikemalist olarak ben olurum.
Maşallah taşmıssın.
Neyi
Taşmışsın yoksa taşmıssın
Hangisi 😂?
Yalana bak be
Ne yalanı
Suriyeli değilsin
Suriyeliyim
Yemin ederim
Ama türkçem baya iyi
Zaten 9 yıldır türkiye deyim
Değilsin be yalan atma.
Nerden çıkardın
Yemin ediyorum dedim
Burdan sor
Gizli kalmak istiyorum
Çünkü yalan söylüyorsun biliyorum.
Ya yemin ediyorum diyorum sana
Ne yalanı be
Neden kabullenmek istemiyorsun
Çünkü bende öyleyim ama sen değilsin
Suriye'nin neresindensin
İnandırıcı gelmiyorsun
Ne yapcan
Ya yemin ederim diyorum ya
Ne kadar inatçısın
Ben gizli kalmak istiyorum
Ayrıca neden yalan söylim
Trol olduğun için
Yemin etmezdim
Ne kadar inatçısın
Ya ikizler burcusun ya da koç
Yazmadığın için inanmıyorum zaten.
O seni ilgilendirmez.
Seni inandırmak için ben bu soruyo sormadım zaten
Zaten değilsin boşa soruyorsun.
Ya öyleyim ya öyleyim
Türk olsaydım umrumda olmazdı zaten
Sanki Türkiye'de Suriyeli olmaz çokmu güzel sanıyosun
Olmak*
Sen suriyeli değilsin bitti bu kadar, neden diye sorma
Ben Suriye liyim ya
Asıl sen Suriyeli değilsin
Dalga geçtiğin o kadar belli ki , ve yalan söylediğinde
Doğru düzgün bir sebep belirle öyle konuş
Eğer samimisen tabi
Konuşacaz
Tamam
Ne olacak şimdi
Bak
Çok inatçıyım
Sen söyle
Normal konuşma
Senin adın mustafa mı
Ne yapcan adımı
Ozmn sen o'sun
Değil
Tamam
İnandım
Ne tamam
Tamam işte تمام
Yazmıyorum ulan
Değilsin belli
Yemin etme günaha giriyorsun
Tm öyle olsun
Yazmıcam
Neden
Yalancı seni
Engelle bakalım ben haklıyım biliyorum.
Pardon
Bakıyorum engellemişsin beni hemen o yazdığım kişisin eminim
Bana mesaj gelmedi
Hala ısrarla yalanı sürdürüyor hiç mi utanmıyorsun
Tamam sensin
Engeli kaldır bir şey anlatacağım
Lan ne engeli yaaa
Yazılarını göremiyorum çünkü engellemişsin
Ne yazılarından bahsediyosun ya
Burdakilerini göremiyorum
Bende inandım
Nasıl cevap veriyon ozmn
Yorumlara girmek zorunda kalıyorum anca öyle görüyorum
İnandım bende
Ahiret görüşürüz demişsin , görüşürüz kim haklı belli bir yalan için değer mi?
Lan ne zaman dedi ya
Mesajta dedin hala inkar ediyor.
Salcanmı beni
Kaldır engeli salacağım
Kim olduğunu söyle
Önce kaldır ondan sonra
Yeter
inatçıyım deme bi daha senden daha inatçılarda var dimi
Peki tamam
En inatçı sensin
Yeter
Kaldır şimdi
Kimsin
Tamam
İyi
Git şimdi
Bi daha yazma bana
Yazan mı oldu be
Bütün günahlarımı aldın inşallah ömür boyu mutlu olamazsın.
Çok kötüsün
Senden öğrendim
Ama ben senin gibi değilim
İnşallah mutlu günlerin olur
İnşallah Allah istediğini verir
Ben zaten mutlu olacağım, sen kötü günler yaşarken.
Çok kötüsün
Allah günahlarını affetsin
Amin , seninkilerini etmesin.
Çok kötüsün bunu bil
Ben iyi biriyim Allah biliyor, kötü olan sensin.
İnsanı tanımadan önyargılı olma
Sorudan belli oluyor bide yetmezmiş gibi yalan söylüyorsun.
Ne alakası var ya
Allah aşkına yeter be ya
Çok alakası var benim için
Ben uyicam senle uğraşamam be
Hadi Allah'a yakın benden uzak ol
Şimdi git uyu
Sevgilinin yanına git
Sevgilim yok benim
Demin ben sevgilimle konuşuyorum dedin
Yalan söyleme
Ben hiç bişey demedim
Mesajlarda dedin
Ben mesaj falan yazmadım ya
Yeter be
Ne kadar kötü bir insansın sen
Yalanı sürdürmekte ne bileyim , boş insan
Senle uğraşamam
Hadi sende sevgilinin yanına git
Benim sevgilim yok , senin kadar aciz birini görmedim.
Tamam teşekkürler
Sus artık ya
Hadi by
Daha hala burdakilerine suriyeliyim diyorsun.
Değilsin alıp yapıştırmışsın bilmesek görmesek inanacağız, Değilsin işte bu kadar basit.
Hala yalan gibi yazıyor ya , utan utan artık yalanı sürdürme
Lan zaten öleceksin o ayrı mesele , boşa kürek çekme yalan söylüyorsun.
Utanmıyorum allahın belası , ama senin yalan beni kızdırıyor, suriyeli değilsin ama suriyeliyim diyorsun.
Niye uyandım ki ben , şimdi küfür edeceğim sana yeter diyene kadar hala yalan uydurmaya devam ediyor.
İnanmak istemiyosan inanma umrumda değilsin
Ama bende suriyeliyim
Suriyeli değilsin, uydurma.
Sanane insanlığımdan , utanmadan yazdığı şeye bak
Suriyeli bir kız gelip burada bu soruyu sormaz anladın mı?
Sormaz aile terbiyesi almıştır , öyle böyle rahat olmaz.
Suriyeli kız bu soruyu sormaz işte, Suriyeli olsaydın bu soruyu sormazdın işte.
Bende sorun yok , neyin ne olduğu ortada , suriyeli kız gelip burada bu soruyu sormaz.
O kadar emin konuşma
Bir tarafın kesin türktür imkanı yok.
Sen öyle bil
Hadi Allah'a emanet ol
Baban türktür kesin o kadar eminim
Değil
Ozmn nasıl okdr Arapça yazım
Biraz aklınımı çaliştirsan
Bir Türk ve sende Türksün, bir daha gelip gereksiz algı yapma.
Tamam
Sensin
Yeter
Engeli kaldır bir şey diyeceğim burdan anlatmak istemiyorum.
Ne engeli
Burdan söyle ne söylemek ıstıyosan
Gizlenedebilirisn
Kaldır.
Sus
Susmam
Yap şimdi
Arapça yaz ozmn anlaşılmaması için
Hayır , alıp yapıştırırlar , bende bilirdim Arapça yazmasını
Alakası yok
İnsanların işleri güçleri yokmu
Senin yazdıklarınla uğraşsınlar
işleri olsa burada olmazlardı , saf gibi davranma, kaldır
Hiç uğraşmam valla
Bişey söylicek sen burdan söyle
Anlatacağım bir şey var.
Burdan anlat
Gizlenip anlat
Senin gibilerden olmaz harbi olmaz.
Tamam
Allah bildiği gibi yapsın seni.
Amin
İşte sen böyle yalancısın burada suriyeliyim mesajta ben Türküm diyorsun.
Ben sana mesaj yazmadım
Yalan atma arkadaş
Alakası yok
Ozmn neden sence
Hiç olmadıki
Tm
Teşekkürler
Gider misin
Olur kaç yaşındasın
Yaş kaç
Nerede yaşıyorsun
Iyi oluyo
Irkiciyiz biz
Gel ben seni severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?