Ben de ilk haftadayım ve çok üzülmüştüm biraz kendime gelmeye başladım. Bir aya unutur muyum? Onun ise hiç umrundaymış gibi durmuyor.

Kesinlikle böyle
Alakası yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben de ilk haftadayım ve çok üzülmüştüm biraz kendime gelmeye başladım. Bir aya unutur muyum? Onun ise hiç umrundaymış gibi durmuyor.

Tam tersi aslında, kadınlar ilk başta üzülmüyormuş gibi oluyor. Zaten ilişkideyken ayrılma kararını alıyorlar, uzun süre kendisinu buna hazırlıyor. Açıkladığında rahatlama geliyor, erkekler için bu karar ani olunca da başlarda canı yanıyor zamanla geçiyor. Kızın peşinden koşmazsa ilk başta rahatlayan kızın zamanla egosu sarsılmaya ve canı yanmaya başlıyor, meraklanıp stalklıyor ama erkek unuttuysa, hayatına birisini aldıysa kız da çok fazla pişman oluyor. Hepiniz bunu yaşadınız hanımlar, itiraf edin.
Ben böyle hissetmedim ayrıldığımda kalbim çıkacak gibi oldu ama günden güne ağlaya ağlaya azalıyor. Hiç sonradan pişmanlık yaşamadım
Ama ilişki icindeyken ayrılmaya karar verdin?
Evet ama bu rahatlamış hissettirmedi. Üzgün hissettirdi. Sonradan doğruyu yaptım düşüncesi ile zamanla acı azaldı
Bir insanın bırakmak zorunda kalması sevmesine rağmen gitmesi gerekmesi ve bunu da karşı tarafın tavırları yüzünden yapması insana ayrılığı açıklayınca da ayrılık sonrasi da daha çok acı veriyor ve bu acıyı genelde kadınlar yaşıyor çünkü erkekler ayrılmayı bilmiyor kendinden soğutmak için uğraşıyor ki kadın ayrılsın bu da kadını psikolojik olarak cokertiyor zamanla kadınlar iyileşiyor ama zamanla erkekler özlüyor çünkü başka kadınlar o terk eden kadın gibi sevememis oluyor
@Özgeözgünüm Tam hissetiklerimi anlatmışsın öyle oldu
Fotoğraf hiç doğru değil eğer çok sevmiş bir erkek ise dertli oluyor sonra da kendine "vardır bir hayırlısı" diyor ve önüne bakıyor ama hiç bir zaman o anı anları aklından çıkartmıyor
Kadınlar ise direkt kendini toparlıyor hiç önemsemiyor, bir iki ağlama ondan sonra da bitti gitti
Bencede doğru kadınlar duygularını çok dolu dolu yaşar acıların da mutluluklarını da çok ağlar çok üzülür ama bunu atlayacak kadar da güçlüler kafasına koyduklarını yaparlar unutmak istedikleri kişiyi hiç olmamış gibi unutur önüne bakarlar
Biraz abartılı olsa da doğruluk payı olabilir akskskdkdkflf
Yaşadın mı
Evet ilk günler mış gibi yapıp sonradan dönmek için her yolu denerler. Genelleme yapmak doğru değil ama uzun vadede özledikleri gerçek.
Bazıları da tam tersini söylüyor insana göre değişiyor demek ki
Tersidir diyen erkektir 😂😂😂
Evet öyle 😄
Şaşmaz :)))
Haklısın:)))
Teşekkürler🌸🌸
Ben de teşekkür ederim 💐
Cevap
6Cevap
:D
İlişkiyi bitiren taraf için olabilir bende tam tersi ilk günler üzüldüm 2 ay sonra tamamen unuttum
Yok la ne alaka djbdjd 3 5 serseriye bakip genellme yapiyorsunuz
Serseri ne alaka
Ancak serseriler bitmis iliski icin aglar
Saçma
Dogrular bunlar sen kabul et etme
Kadınlar tam tersi
Erkek geç farkına varıyor ayrıldiginin
Neden öyle
Ben istedim
O sevgili yapsa ağır geçirmezdim soğumam için en kısa yol olurdu. Kıskançlık beni en hızlı soğutan şey. Niye siz sevmiyor musunuz
Evet gerçekten doğru
Genelde böyle oluyor doğru
Yaşadın mı
Yaşadım ve inanki sen onu istemediğinde oluyor bu durum o yüzden kendi değerini bil taviz verme
Üzülsem de vermiyorum zaten bugünlere kolay gelmedim
Kismen
Olabilir
B...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?