Bana seni seviyorum sonra seni istemiyorum sonra da iyi ki varsın dedi. Ne düşünmeliyim?

Bir kız var ve bana seni seviyorum sonra seni istemiyorum sonra da iyi ki varsin dedi sonra bende istemiyorsun beni dedim sevmiyorum seni demiştin dedim oda onu kizginken dedim dedi ama yine aynı ve aramız kötü onu gerçekten çok seviyorum rüyalarımda bile onu görüyorum önceden beni sevdiğini gözlerinden anlayabiliyordum şimdi bişey analmiyorum sizi biri sevse ama gerçekten sevse kötü gününuzde yanınızda olsa görüldü atsanız bile tekrar mesaj yazsa ve sadece iyi misin yazsa sonra kız geldi bana derdini anlattı ve gercketen üzüldüm yanında olmak istedim seviyorum ama sevdiğim için değildi sıradan Biri de olsa aynı şeyi yapardım ama kız sana derdimi anlatmış olmam seninle yakın olmamiz gerektiğini anlamına gelmiyor dedi ben ona hiçbirsey yapmadım sadece onu sevdim hep ona iyi davrandım ama şimdi konuşmuyoruz dün sınıfa hersekese deneme dağıttı ve öyle bir yabancı gibiydi sanki birbirini çok iyi tanıyan yabancı 😞💔 bu olay iki hafta önce yaşandı
Bana seni seviyorum sonra seni istemiyorum sonra da iyi ki varsın dedi. Ne düşünmeliyim?
Cevapla