Arkadaşlar sizce kim haklı, böyle yapması gerekiyor muydu?

Biz sevgilimle bir süre içinde çok kez ayrıldık barıştık bunun ilki benden kaynaklıydı ona güvensizlikde vermiştim ne yazikki ama herseyin farkindaydim 2 hafta ayrı kaldık ben sonra dayanamadım kendimi affettirmek istedim biraz zaman aldı sonradan affettirdim kendimi sonra bana barismadan önce birlikte bazı şeyleri konuştuk onun iddasına göre konuşmada şunu da demiş karşı cinsten instadan kimseyi eklemiceksin ben bunu konuştuğumuzu hatırlamıyordum zaman geçti biz bi konu yüzünden günübirlik ayrılmiş olduk ayrılanda kendisiydi ogün dershaneden kendisi birini eklemiş ben bunu sonradan kendim gördüm farkettim ama sıkıntı etmedim olabilir dedim zaman geçti ben de siniftan istek atmis bir arkadasimin istegini onayladim ve gidip de ona ben bunu bunu ekledim demedim sonra kendi farketti kimseyi eklemeyeceksin demedim mi ben sana diyerek kendini de haklı görerek benden ayrıldı son ayrilisimiz oldu daha da barismadik uzun bir iliskiydi ayrildigimiz gun aldigim seyleri de cope atmıştı sizce kendisi haklı mı?

Arkadaşlar sizce kim haklı, böyle yapması gerekiyor muydu?
Cevapla