Nişan attım kızlar kendimi çok kötü hissediyorum canım çok yanıyor?

Kocaeli de oturan kız kardeşlerimle konuşmak istiyorum belki kızlar şey diyecek ya neden özellikle kız demek ki hesabı erkek valla kızım sadece erkeklerin genel anlamda bel altı konuştuklarını bildiğim için erkelerle arkadaşlık yapmak istemiyorum benim durumumu yaşan kız arkadaşlarım varsa instagramdan da yazarım sıkıntı yok 😔 dertleşmeye ihtiyacım var çünkü arkadaşım yok canım yanıyor
Nişan attım kızlar kendimi çok kötü hissediyorum canım çok yanıyor?
Cevapla