Erkek arkadaşım Hakkarili. bana yapmadığı şey kalmadı. lütfen yorum yapın? yazının uzunluğuna bakmayın. rica ediyorum?

En başta benim sevgimden emin olmadığı için peşimden koşuyordu. Sonra ben bunun 46 yaşında kadınla konuşmasını ve buluşmasını duydum. Bende güvensizlik başladı. Bu defa devamlı niye çevrimiçisin, kimlesin, ekran at demelere başladım haliyle. Sonra birkaç hatasında engellemelere başladım bu bana farklı hesaplardan aradı yazdı. Sonra her yazısında ben buna geri döndüm. Sevgimden emin oldu. Bu defa sinirden git diyince sokakta, kafede beni bırakıp çekip gitmelere başladı. Söz vermişti bana ki bu hareketleri yapmayacam. dün sevgililer gününde kafede bi konu yüzünden ona inanmadım diye beni bırakıp gitti, ben peşinden gittim onun. Sonra dedim ki beni kolayca niye geride bırakıp gidiyorsun. O zaman inan, güven bana dedi. Sonra evde telde yazışırken tartıştık senden sıkıldım dedi. Beni sevmiyor musun artık dedim. Seni çok sevdiğimi biliyorsun ama sıkıldım senden dedi. Bu ne demek? Ne yapmaya çalışıyor? Sonra birkaç gün kafasını dinleyip bana geri yazıyor? Unutmama da müsade etmiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Gün içinde film açıyorum , film izlemekten sıkılıyorum bi süre sonra. Onun başkasıyla konuşma ihtimali bile beni deli ediyor.
Erkek arkadaşım Hakkarili. bana yapmadığı şey kalmadı. lütfen yorum yapın? yazının uzunluğuna bakmayın. rica ediyorum?
Cevapla