Üç aydır tanıdığım birisi var. Üç haftadır flörtleşiyoruz. Bir gün bana bir şiir yazdı. Ben de sen mi yazdın dedim. Eskiden yazmış olmalısın dedim çünkü insana hemen ilham gelmez. O da hayır az önce yazdım dedi. Ben de biraz şaşırdım açıkçası ben de şiir yazıyorum ama öyle hemen ilham gelmiyor. Neyse başka bir gün yine bir şiir attı ama bu sefer bildiğim bir şiirdi. Sonra ben diğer attığı şiiri de kendisinin yazmadığını farkettim ama kendim yazdım demişti. Şimdi nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Bana bir akıl verin.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bırak atsın o şiirlerle sana hitap edip döktürsün.
Sende sorma sen mi yazdın diye
İnanmış gibi mi yapayım yani
Yapmacıkmı davranıyo sana bişeylerle hitab edip seni gerçekten kazanmayamı çalışıyo bunu çöz
Yani bazen samimi geliyor bazen yapmacık mesela benim yazdığım bir dörtlük vardı diğer dörtlüğü de kendisi yazdı çok samimi geldi ama başkalarının şiirlerini niye benim diyorsun demi kafam karıştı. Söyledim de bu şiiri bildiğimi ama kabul etmiyor bir türlü
Belliki senin şiir yazdığını biliyo ordan yürüyo sana işde hatta koşmak istiyo. Adamda şiir yazacak kabiliyet yoksa, yazsa sana komik gelecek ne yapsın niye çok görüyon güzelmiş de geç. Uyumluysan eğer sende güzelmiş de geç konu değiştir ilgini gene belli et ne diyeyim daha
Yok yazdı komik gelmedi samimi buldum. Ama yazmadığı şeyi yazmış gösteriyor. Şimdi şöyle, yazamıyorsa yazmasın yani niye başka biri gibi davranıyor. Er geç anlayacağım zaten böyle bir becerisinin olmadığını. Beni etkilemek istiyorsa bile bunu yalan söyleyerek yapması ne kadar mantıklı? Kendi hakkında söylediği şeyler doğru mu yoksa yalan mı söyledi diye düşünüyorum şimdi
Onu yönlendirende sen olucaksın işde sonunda bakıcak ki bu yaptığı anlamsız başka bişeyler arayışına geçicek bu defa. Bence maksat sana senpatik ilgili görünmeye çalışıyo buda seni muallakda bırakıyo bence sen ilgileniyosan ilgini belli et oda arayışa geçmesin sen sen olduğun o da o olduğu için kabullenin 😉
Belkide siz daha yeni tanışmış ve birbirinizi tanımamış ve net deilsiniz sadece kazanmak istiyo aşamasınızdasınız
Evet söyledim birdaha sana şiir yazmayacağım dedi😃 ilgimi belli ediyorum zaten yine de böyle davranması üstüne kabul etmemesi saçma geldi.
Yalanı alışkanlık haline getirmiş insanlara güvenemeyiz
tamam sorun çözüldü bundan sonra kişiliğinizle ilgilenin oldu bitti 😉
Bundan sonra çözersin onu
Umarım dediğin gibi olur
Aklına düşürmüş gibi olmasın ama sen çok yürütmezsin bu mevzuyu
Niye öyle dedin
Bilmem
Bi söz vardır belkide o aklıma gelmiştir
Nasıl başlarsan öyle gider
Ama sakın ben yönlendirmiş olmim seni
Hep böyle mi davranır diyorsun yani? En başta çok iyi gidiyorduk aslında
Birkaç haftadır konuşuyoruz ama hep seni seviyorum diyor ne diyeceğim buna karşılık olarak bir insanı hemen sevemezsin değil mi
Peki ona karşı senin duygu ya da hislerin neler bunu kendine sorguladın mı
ya da sen ne yap biliyomusun mesaj kutum açık sen bi yaz ordan
Hoşlanıyorum ama aşık değilim onunla konuşmak hoşuma gidiyor
Hoşlanıyorum dese daha iyi olur bu biraz yapmacık geliyor
burada alalene bişey sormak istemedim aslında bişey sorcaktım sana
Yinede kendi kararların aşık deilsen bugün hoşlanır devam eder yarın bitirirsin söledim ya karar senin
Tamm görmedim ben mesajı
Mesaj gönderemiyorum ya
O da bana aşık değil ki
Seni seviyorum kelimesi basit bişeymi
Basit değil tabiki ama birkaç hafta konuştuğun birini bu kadar çabuk sevemezsin
ya da şöle düşün o bazen yalan konuşuyo sen farkındasın
Peki senin burada olduğunu o biliyomu ya da senin kıvırmalı verdiğin cvpların yokmu ona karşı
Yok bilmiyor ama yalan söylemedim. Sormadı sorsaydı söylerdim. Seni seviyorum dediğinde ben de seni seviyorum ama aklımda hala soru işaretleri var dedim.
tamam artık birbirinizden hoşlsnıyosanız devam edin ne diyeyim
Tamam ya sen birkaç haftada birini sever misin? Sadece iyi sohbet ediyorsunuz diye
Hafta mı?
İlgilenir hoşlanırsın ama seviyorum filan zor
Evet üç haftadır flört ediyoruz
Devamıda birbinizi tanımanıza kalmış
Evet öyle niye yalan söylüyor peki istemeyerek cevap verdiğimi de biliyor
Sen de etkilemek için söyler misin
Yalan söleywrek erkilemek istemem
Peki teşekkür ederim cevapladığın iyi akşamlar dilerim.
Neden yalan söleyebileceğibe yorum yaptım başta
Ne anlamadım
Neden yalan konuşuyor peki istemeden cvp veriyo dedin ya
Onun için dedim ki bunun cvbını ilk başta vermiştim
Neyse ki çok kitap okuyorum partnerim böyle bir şey yapmaya kalksa bilirim 😂
En başta anladım zaten de çaktırmadım birdaha yapacağını düşünemedim. Ben de Türkçe öğretmenliği okuyorum ilgim var bunu da biliyor.
Bence seni ilgi duyduğun yerden etkilemeye çalışmış olabilir
Evet öyle galiba bu kötü bir şey mi
Yani hiçbir emek vermemiş kötü değil tabii ki
Kopyala yapıştır yapmadım tek tek yazdım anlamındadır :)
Yok ya önceden de yazıyordum filan dedi.
Inanana o :)
Başka yerden aldığını söylese hoşuma giderdi zaten ama yalan söylenmesi hoşuma gitmiyor
Ne yapsin cocuk bu da bir tavlama metodu
İnan süslü sözlerden etkilenmiyorum. Dürüst bir şekilde saçma bir olayı anlatsa daha çok hoşuma gider.
Ilgi herkesi çeker bunun dozunu kalitesini bilmek lazım yaslariniz ufak ilerde değişir tavırlarınız boş ver cok ciddiye alma bu durumu bir hata hepsi bu
Yalanı görmezden mi geleyim? Kafam karıştı daha önceki sözleri de yalan olabilir o zaman ya da kendi hayatıyla ilgili bahsettikleri
Cikar ortaya
Sadece soyle bu boyle değilmiş de
Söyleyeceğim ama geçmişte yaptığı şeyi söylemeyeyim değil mi
Hepsini soyle gerek yok de
Sizce beni aptal yerine mi koyuyor o yüzden mi böyle bir de yaptı
Yooo sadece olmadigi bir adam hevesi egosu bu doğruya dönerse kazanir
Ne yapmam lazım o zaman
Sakince konus onla devam etmek istiyorsan
Evet açıkça söyledim tepkisini bekliyorum ona göre devam edeceğim.
Mutluluklar :) abicim
Teşekkür ederim.
Anlık gayet güzel şeyler çıkabiliyor. Ama alıntı olduğunu başka bir yerde görmüşsen başka
Evet baktım ve birçok yerde gördüm. Niye yalan söyleme gereksinimi duydu
Karakteristik yapı da olabilir. Çevresel etmenlerle düşünce tarzı böyle de gelişmiş olabilir. Ki genelde 2. si oluyor.
Bilmiyorum ya çok üzüldüm açıkçası kandırılmaktan hoşlanmıyorum. Bir yerden aldığını söylese yine de hoşuma giderdi bu davranışı beni kendisinden soğuttu açıkçası
Üzülmemek için öngörün olmalı insanlara karşı, şu an direk eleyip hayatına devam edebilirdin.
Maalesef yapamıyorum çok üzülüyorum. Sizce şimdi nasıl davranmalıyım. Konuşmayı bitirmeli miyim?
Yalan sende ne çağrışım yapıyor onunla karar vereceksin. Şahsen kırmızı çizgimde sigara vardır mesela asla içenle yapamam.
Benim de yalan söylediğim oldu elbet ama bir sorun çıkmasın diye kavga gürültü olmasın diye söylerdim. Yalan söyledikten sonra sürekli yalanlar söylediğimi fark ettim ve bunun bir alışkanlık gibi bir şey olduğunu fark ettim. O günden sonra sorun çıksa bile yalan söylemiyorum. Çünkü birini bile bile kandırmak hiç hoş değil. Ona inandığımı da biliyordu. Hiç vicdan azabı çekmedi mi
Belki senin gibi aklı başına gelirse çeker ama ne zaman işte...
Evet ben de zamanında yaptığım için şimdi bir şey diyemiyorum. Düzelir mi ya da bu yaptığı şeyi bir hata olarak görüyor mu bilmiyorum
Süreç devam ediyorsa farkında bile değildir muhtemel, senin burada net olman gerekiyor. Katlanacak olan sensin çünkü
Haklısınız ben samimi duygularla yapılan şeyleri önemsiyorum açıkçası. Bunu sadece elde etmek için mi yaptı ya da başka bir şey. Bana karşı çok yoğun duygular beslediğini de düşünmüyorum. Bir insan sadece sevgili yapmak için hissetmediğini şeyleri söyleyebilir mi sizce
Bu devirde çok rahat söyleniyor.
Sevilesi insanlar bu yüzden kendi içine dönüyor ya zaten
Ben de ona inanmak istiyordum. Kendimi zorluyordum. Bana güven diyordu. Yavaş yavaş inanmaya da başlamıştım.
Kendisi de önceki ilişkisinde aldatıldığını söyledi. Bu da aldatmak değil mi
İnsan söyler tek ayak üzeri 40 tane yalan da söyler , önemli olan senin söylediğin çünkü bu senin hayatın ne onun ne benim
Onun lugatında değilmiş demek ki
Haklısınız ama benim de bir sebep sunmam lazım. İnsanları suçlamayı da sevmiyorum. Nasıl bitirebilirim
Bir ilişki kurmak için kendimi hazır hissetmiyorum diyebilirsin.
Böyle diyemem daha birkaç gün önce istediğimi söyledim.
Mübarek tam cümlesini mi söyleyeyim :D Böyle düşünüyordum ama hazır olmadığımı hissediyorum dersin. Sorun sende değil bende misali hissettirmeden
Şu an sağlıklı düşünemiyorum ne yapayım. Sizin dediğinizi olduğu gibi söylerim 😃
Kendine zaman ayır ve sakin ol, o yokken de yaşamın devam ediyordu. İlişkim olsun istiyordum ama kendimi hazır hissetmediğimi farkettim. Konuşmaya devam etmek istemiyorum. Diyebilirsin o zaman :D
Tamamdır çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz
Estağfurullah, derdine derman aradın ben vesile oldum diyelim
Sanırım yalan söylediğini söyleyeceğim. Bu bana bir yerden tanıdık geldi dedim. Ben yazdım dedi. Tabi etkilendiğim şairlerinkine benziyor olabilir dedi ama olduğu gibi yazmış.
En doğrusu o yapamam dediğin için alternatif çözüme gittim ister istemez :D
Ben de yapmak istemiyordum ama bu kadarda olmaz tanıdık diyorum yine bir kılıf bulmaya çalışıyor.
Normal bu davranışı, senin net olacağın yer burası
Söyledim artık tepkisi ne olacak merak ediyorum. Size de söyleyeyim mi 😃
Çok zamane iletişim tarzını benimsemiyorum :D Netlik iyidir. Bitti, bittidir, hayat devam ediyor. :)
Peki öyle olsun. Tekrardan teşekkür ederim iyi günler dilerim:)
Sende yapını netlik üzerine kurarsan üzülmezsin. İnsanlık çok değişken çünkü... Estağfurullah dediğim gibi çare arayan sensin ben vesileyim, hayırlı günler.. :)
Cevabı ne biliyor musunuz ona iftira atıyormuşum. Benden hiç beklemezmiş. Ben suçlu oldum biliyordum böyle olacağını
Zaman kaybı düşünce olduğu için benimsemiyorum bende, tevazu gösteremeyecek kadar net bir durum da insanlar kendini aklama yoluna gider ne yazık ki
Cidden şok oldum ve kendimi suçlu hissediyorum. Bir an acaba o mu yazdı diye bile düşündüm.
Hiç suçlu hissetme insanlar garipler
Evet öyleler ne yazık ki benim imtihanımda hep yanlış insanlara duygular beslemem oldu.
İnsanları tanıyorsun. Öldürmüyorsa güçlendiriyor, doğruyu görüyorsun
Doğruyu görüyorum ama bu beni güçlendirmiyor. Yıpratıyor darmadağın ediyor. Umudumu kaybediyorum. Ben sizin kadar güçlü değilim birdaha biriyle bir ilişkim olsun istemiyorum artık
Düşünce gücün sandığından fazla biraz kendine inancına mı odaklansan. Düşmedin gayette ayaktasın, iyisinde bence
Hayatımda olan hiç kimseye tam olarak güvenemiyorum. Birine güvenmeyi deniyorum o da beni aldatıyor. Bu insan bana güven verseydi o zaman düşüncemi sorgulayacaktım. Ama yine başa döndüm.
Bir kere tam güvenmek diye bir şey olmadığını görmelisin. Kendinden başkasına tam olarak güvenemezsin. Bu hayata tek geldin, tek gideceksin. Her kimse bir iletişime dair girsen önce önemli olan sensin. Senin kendine güvenim o ilişkiyi kontrol edebilmen tıpkı şu yaşadığın durum gibi... Sen baktın, sen gördün, sen sonuçlandırdın. Faydalı bir halde olsaydı zaten devam ederdiniz.
Yine haklısınız teşekkür ederim tekrardan
Kendine iyi davranman en güzel teşekkür
Sende yemiş gibi yapsaydın. Romeom. deseydin
QKWMSMSNSNNDNS Sonra ne olacak sadece bu konuda yalan söylediyse yine iyi
İnanmış gibi yapmaya devam et.😄adamın sınırları nereye kadar
bu şiiri okumustum de
Şimdi söyledim ama daha önce ben yazdım diye yalan söyledi. O konuyu hiç açmayayım mi?
Bence rahatsız oldugunu yumusak bir dille söylemelisin. Söylemezsen içinde birikir. Hayatım sana güvenmek istiyorum, şiiri sen mi yazdın acaba diye sorarsan çıkışmadan dürüst davranır bence
Evet belki söyler ama daha önce söylediği şeyler de mi yalandı? Ben hangi sözünün doğru hangisinin yanlış olduğunu bilemem ki
Bence bunlara takılma sonucta bilemezsin, sadece şu ankı durumun tepkisini ölç. Bu soruya rağmen yalan söylemeye devam ediyorsa flörtünü gözden geçirmeni ve bitirmeni öneririm
Evet ben de öyle yapmayı planlıyorum. Teşekkür ederim.
Rica ederim
Söyledim inkâr etti. Ona iftira atıyormusum. Benden hiç beklemezmiş. Kabul etmesini bekliyordum ya ben suçlu oldum yine
manipüle ediyor bitir
Evet ben de çabuk manipüle oluyorum iki konuşması yeterli QMSNSNNDNS