Uzaktan bakıştığım, muhabbetimin olmadığı birisiyle nasıl tanışabilirim?

uzaktan bakıştığım birisi var 8 ay olucak nerdeyse ben baya hoşlanıyorum ama onun benden hoşlanıp hoşlanmadığını emin değilim gibi sürekli bakışıyoruz ama adını falan biliyorum sadice ama yanıma gelmedi bende sadice dükkanına gitim bu baya şaşırdı beni görünce işte montunu falan çıkardı kollarını sıvadı sonrada elini ensesine koydu falan sonra biz bunla görmüyorduk birbirimizi önceki hafta yine bakıştık ben dükkanını önünden geçiyodum sonra ben oraya baktım öylesine buda bana baktı ben adım atmak istiyodum ama adım atsam atmasamı kararsızım veya nasıl konuşucam gidip onu bilmiyorum sevgilisi olup olmadığını bilmiyorum da sizce napmalıyım
Uzaktan bakıştığım, muhabbetimin olmadığı birisiyle nasıl tanışabilirim?
Cevapla