Niye gece mesajımı açıp görüldü yapıp sonra sabah cevap yazıyor?

biriyle konusuyorum ve konustugumuz uygulamada mesaj gönderdigimde tamami gözükmüyo farkli ülkede orasi 6 saat ileri gece mesaj attigimda girdigi vakit ilk görüyo sonra cıkıyo napıyo o arada uyuyomu anlamadim bu kötü birseymi degersizlikmi yoksa saat farkimi?

Niye gece mesajımı açıp görüldü yapıp sonra sabah cevap yazıyor?
Cevapla