Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Bu kadar takmayın bence ya günaydın yazmadıysa belki böyle klasik mesaj zorunluluklarından hoşlanmadığındandır. Ki profil fotosu direksiyon başında olan adamın tek mesajlaştığı kişinin sen olma ihtimalin de zaten düşük. O yazmıyorsa sen de yazma ve takma kafana.
Bunu bir arkadaşım daha söyledi tipi tekin gelmiyor diye üstelik 35 yaşında ben ise 24 böyle bir kızı bulmuş istemiyorsa bilemem ayrıca Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
Bana sorarsan sana göre biri değil sen kendi halinde iyi niyetli bir kızsın anladığım kadarıyla ve o tarz kişiler öyle görünüyorki evlenme derdinde değil yatma derdin de belki tipini beğendin sevdin ama maalesef bu işler keşke sadece tiple alakalı olmuyor
Sanırım haklısın uzak durayım bende o zaman, olgun tercih etmemin ana sebebi de yaşı oturmuş yatma derdinde olmayan birine denk gelmek ama sanırım erkekler 50 yaşına da gelse aynı
Ben dert etmedim bu olayı artık kabullenmeniz lazım kız bulmak o kadar kolay ki çirkin bile olsa bir parayla bulur zengndir kandırır bir şekilde bulur çok var senin gibi olan bir şey fazla ise talep azdır mesele karakterlisini edeplisimi güveniliri bulmak işte bu çok zor bulunur
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İyi geceler demişsiniz bu görüldü atmak mı oluyor? Buna da cevap verse nasılsa uyuyacaksınız
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Bu kadar takmayın bence ya günaydın yazmadıysa belki böyle klasik mesaj zorunluluklarından hoşlanmadığındandır. Ki profil fotosu direksiyon başında olan adamın tek mesajlaştığı kişinin sen olma ihtimalin de zaten düşük. O yazmıyorsa sen de yazma ve takma kafana.
Doğru
Tipe bakılırsa pekte tekin değil ve senden pek hoşlanmadı bence ama sen de peşinde koş dur bunun :)) insalar böyledir naparsın
Bunu bir arkadaşım daha söyledi tipi tekin gelmiyor diye üstelik 35 yaşında ben ise 24 böyle bir kızı bulmuş istemiyorsa bilemem ayrıca Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
Bana sorarsan sana göre biri değil sen kendi halinde iyi niyetli bir kızsın anladığım kadarıyla ve o tarz kişiler öyle görünüyorki evlenme derdinde değil yatma derdin de belki tipini beğendin sevdin ama maalesef bu işler keşke sadece tiple alakalı olmuyor
Sanırım haklısın uzak durayım bende o zaman, olgun tercih etmemin ana sebebi de yaşı oturmuş yatma derdinde olmayan birine denk gelmek ama sanırım erkekler 50 yaşına da gelse aynı
Bu işin kızı erkekeği yok insan olanı var emin ol. Olgunluk yaşta değil başta
2 günlük flört için soru mu sordun cidden sitede fjjf 2 günlük 🤣🤣
Canım soru sormak istedi sna ne dokundu
Jajajaaj sakin ol 😌😌 flörtüne yaz da senden uzaklaşsın fjdjdjdjd
1 ay sonra lütfen detaya bakın aldatıldım sorusu gelir 😄
Yaşı 35 dkkfkg bu yaşında o kaybeder knk ben değil
Emin ol senden o kadar çok var ki şu an ayrılsa birini bulması yarım saat sürmez
Yani seni kaybetse 1 hafta sonra anlar knk anladın mı 😄 ya bir şey unuttum ama ne
Ee sen niye bu kadar dert ettin bu durumu istediğini yapsın banane ben de güzelim yani istediğimi bulurum ahahah
Ben dert etmedim bu olayı artık kabullenmeniz lazım kız bulmak o kadar kolay ki çirkin bile olsa bir parayla bulur zengndir kandırır bir şekilde bulur çok var senin gibi olan bir şey fazla ise talep azdır mesele karakterlisini edeplisimi güveniliri bulmak işte bu çok zor bulunur
Ben karakterli edepli biriyim ama dediğin gibi paraya kanacak kaşar çok büyük ihtimalle kaşar peyniri seviyor ondan ilgisini çekmedim
Beni ilgilendirmez ben söyledim senin bileceğin iş
Seni umursayn coktan yazar die düşünüyorum :-)
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Bunun konuşası yok zaten
Dimi bide yaşı 35
Yazabilirsin günaydın mesajı
Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
oh ne guzel yaz yaz yaz tabi
Belki gece uyurken gördü yaz bir şey olmaz
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Sen yaz ne olcak
Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
Muhabbetiniz çok sıkıcı lan
Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
Yazma buna engel at sıkıcı bu
yol ver
Neden
yazma
Neden görüşün nedir
e sabah bakmış kendisi yazabilirdi
Bide 35 yaşında 24 yaşında bulmuş güzel boylu poslu kızı insan yazar demek ki istemiyor dediğin gibi mesaja bakan sabah, yazadabilirdi
evet, istemiyorsa yürüsün gitsin zor bulur bi daha
Yaz ne olacak👍🏻
Sabah 6 da o görmüş iyi geceler mesajını tenezzül edip yazmamış bu saatte günaydın yazmamın bi anlamı mı kalır sanki
Adam utangaç bir tip galiba
Boş ver hangi devirdeyiz yazsana adama 😃
Peki.
Zorla konuşuyor sanki!😂
Yazma bence
Gece uyurken görmüş olsa yazardım ama gece görmedi sorun da orada sabah 6 da işe giderken görmüş ve yazmadı bi günaydın bile mesaja giren günaydın da yazabilir
Ben de aynı düşüncedeyim