Kalbine girebilmek kolay mı yoksa dağları delip, çölleri mi aşmalı? 🤩😅


Şey sözünü severim keşke öyle olsa…
Fethi zor fatihi tek… 🤭
Niyeti ciddi değilse evlilik düşünmüyorsa da hiç uğraşmasın zaman kaybı olarak görüyorum o da ayrı konu… 😅
Zor ya. Sağlam duvar örmüşüm. Kimse giremiyor giren de çıkamıyor..😂
Fenomenliğin hayırlı olsun çok yakıştıııı🥰
😂 😂 😂 😂
Cevap
8Cevap
Kalbime girmek zordur, orada kalması daha da zor...
Kalbime girmek kolaydır, çıkartmamda kolaydır
Kalbim olmadığı için kimse kalbime giremez.
Evet kalbime girmek çok zordur.. Ama çıkarırsam da bir daha kesinlikle giremez..
Hayırlı olsun fenomen olmuşsun.. Başarılarının devamını dilerim..
Rica ederim efenim.. 😊
İstersem çok kolay onun bile haberi olmaz
Tebrik ederim fenomen olmuşsun
Ben zor insanım. Ne kimseye kolay güvenirim, ne de kolay severim..
Kalbime. girmek kolayda orada kalabilmek zor:)
Aşırı zor. O çiçek bahcesıne girmek için önce dikenlerini aşmak lazım
Ben istiyosam kolayda istemiyosam dağları delse fark etmez 😅
Zor maalesef ~☆
Aklıma belki, kalbime zor.
İmkansiz bunca guven kirikligindan sonra 🙂
Zor galiba. Hâlâ yapabilen olmadığına göre
Girmek için şifreyi bilmeleri gerekiyor 😄
Kalbim sadece yaşamak için var gerisine işlemiyor
Kalbimin neresine girmek istedigine bagli
Çokkk çokk zor
çok zor
Cok zor
Zor.
Sevmem çok zordur
Uğraşması gerekir..
Kolay
kim olduğuna baglı
zorr
Zorr
kolay
Çok zor ben duygusal değilim
çok zor
Kalbime girmek zor ama orada kalması daha zordur..
Kolay kolay
Kolay ya mlsf a
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar