Merhaba, dün akşam iş arkadaşlarımla arkadaşın evinde mangal yaptık. Öğleden sonra nişanlıma " Canım haberin olsun ben akşam arkadaşlarla köye mangala gidiyorum " Alkol kullanıyordum ama bıraktım zaten alkol alamazdım bende araç vardı. Ara ara mesajlaştık sonra gece 11 buçukta eve geldim.
Whatsp mesaj atmış " Gece 11 de eve mi gelinir, arkadaşlarını eve bırakmak zorundamısın zaten iş yerinde onları hergün görüyorsun 2 saat otur kalk, yarın biz evlenince sen gece 2 3 de gelirsin "
Bende kızdım 😡 ben böyle sorumsuz, eşini evde yalnız bırakacak gece yarısı 2 3 de eve gelecek veya kötü bir ortama giren bir insanmıyım , mangal olayı olsa seninle ailemizin yanına gideriz birlikte mangal yaparız. Bunları söylüyorsan demek ki bana güvenmiyorsun! Beni üzdün ki ben yanlış bir şey yapmadım biz iş stresini atarız işten dedikodu yaparız bizim 5 kişilik grubumuz var benim arkadaşlarım alkol alır milletin eşine kızına insanlara laf atmazlar, oturur güzelce içeriz çayımızı kahvemizi sonra herkes el birlik olur masayı toplar vedalaşırız evlere gideriz, ben kötü insanlar olsa onlarla aynı masaya oturmam ve ben hariç herkes evli dedim ve kızdım.
Bana şunu dese " Hayatım, dikkat et Allah'a emanet ol iyi eğlenceler eve gelince ben uyumazsam konuşuruz " canımı veririm.
Siz karışıyor musunuz eşinize, sevgilinize veya nişanlınıza?
Whatsp mesaj atmış " Gece 11 de eve mi gelinir, arkadaşlarını eve bırakmak zorundamısın zaten iş yerinde onları hergün görüyorsun 2 saat otur kalk, yarın biz evlenince sen gece 2 3 de gelirsin "
Bende kızdım 😡 ben böyle sorumsuz, eşini evde yalnız bırakacak gece yarısı 2 3 de eve gelecek veya kötü bir ortama giren bir insanmıyım , mangal olayı olsa seninle ailemizin yanına gideriz birlikte mangal yaparız. Bunları söylüyorsan demek ki bana güvenmiyorsun! Beni üzdün ki ben yanlış bir şey yapmadım biz iş stresini atarız işten dedikodu yaparız bizim 5 kişilik grubumuz var benim arkadaşlarım alkol alır milletin eşine kızına insanlara laf atmazlar, oturur güzelce içeriz çayımızı kahvemizi sonra herkes el birlik olur masayı toplar vedalaşırız evlere gideriz, ben kötü insanlar olsa onlarla aynı masaya oturmam ve ben hariç herkes evli dedim ve kızdım.
Bana şunu dese " Hayatım, dikkat et Allah'a emanet ol iyi eğlenceler eve gelince ben uyumazsam konuşuruz " canımı veririm.
Siz karışıyor musunuz eşinize, sevgilinize veya nişanlınıza?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer