
İlişkilerin en büyük kavga sebebi kıyafet kavgası ve birbirine karışma sorunudur. Peki sizce sevgilisinin kıyafetine karışan erkek özgüvensiz midir? Veya neden karışır?

İlişkilerin en büyük kavga sebebi kıyafet kavgası ve birbirine karışma sorunudur. Peki sizce sevgilisinin kıyafetine karışan erkek özgüvensiz midir? Veya neden karışır?
En sevmediğim erkek modeli. Benim kıyafetime saygı duymayacaksa benimle işi ne? Hiç öyle kıskançlık olaylarına girilmesin. Önemli olan kadının rahat etmesi ve kendini beğendiği kıyafetlerle güzel hissetmesi değil mi? Hayatı dar eder böyle erkekler. Hiç çekemem.
Haklısın vala. Zaten sevgilin daima bilmeli nerde ne giyeceğini. Senin söylemenle yapıyorsa zaten geçmiş olsun.
Kadın olan benim.
Haklısın 😇
Kesinlikle özgüvensizdir... Ve giyimine karışan erkek kesinlikle başka bir kadında ona bakıyordur... Diğer erkekleri kendi gibi zannettiği için kız arkadaşının giymesine izin vermiyor ya da karışıyordur... Tam bir şer*fsizlik ve özgüvensizlik...:d Kıskançlık falan geçin bunları. Bu sevgi değil...:d
Kimse benim giydiklerime karışmadı. Buna izin vermem, böyle bir şey olsaydı kaçar giderdim... Ve öyle erkeklerle çıkmadım. Bazı erkek arkadaşlarım çok kıskançtı, bazısı değildi. Ama yinede kıyafet konusunda karışacak kadar dağ ayısı değildi hiçbiri jrjrje
Dağ ayısı 😂😂😂😂 sen de zaten nerde ne giyeceğini biliyorsundur bence. Bende karışmadım hiç ama zaten öyle abartan da olmadı
Aynen ben nerede nasıl giyineceğimi elbette bilirim... Abartmam öyle ya. Doğru olanda bu zaten. Kimseden emir almam. Bu hoş değil. Karışamamak gerekir zaten. En doğrusunu yapıyorsun. Abartıyorsa zaten o onun sorunu jdjdj hiç olmazsın ya da o olmaz , sorun çözülür. 😅😅
zaten en başta da abartıdır yani. Ben onu öyle kabul ettiysem karışmam. İyi insanım ben 😂
Kesinlikle katılıyorum. En iyisi :) İyi olma yavvv. İyi niyet kullanılır genelde, üzülürsün... Ne iyi ol ne kötü hdjdj
Direk kötü olmak lazım 😂 üzüldük bugüne kadar 😂
Aynen öyle 🤣Üzeni üzeceğiz iyilik meleği değiliz jdjdj
Edem bulur diyelim 😂
Bulmazsa buldururuz🤣🤣
Yoo, seviyordur gerçekten. Neden onun olanı herkes görsün ki? Mesela görseldeki gibi gezmesi uygun değil bana göre. Aynı şekilde ben de bağrı açık giyinsin istemem misal.
Aslında sevdiğin insanı da ona göre seçersin bence. Yani nerde ne giyeceğini bilmeli.
Doğrudur, mantıklı olan budur
Kısıtlama isteği sadece bence başka bir şey değil.
Bence iki tarafta ona göre hareket etmeli 😇
Cevap
9Cevap
Yoo ne alakası var.. Sevdiği için kıskanıyordur gayet normal değil mi..
Sana hiç dekolte giydirmese mesela 😂
Giymem ben de.. Çok mu önemli dekolteli giyinmek.. Başkalarına kendimi teşhir etmeme gerek var mı zaten..
Kendini bilen bir insan ise nerede ne giyilecegini en onemlisi ne giyilmeyecegini bildiginden karsi taraf rahatsiz olmaz, oluyorsa da ozguvensiz oldugunu dusunmem ya dinen uygun bulmuyordur ve sevdigin iyiligini istiyordur ya da kontrolsuz sevgiden oturu kendine engel olamiyordur.
Sevdiğimin dekoltesini orasını burasını başkalarının da görmesini istememem neden beni özgüvensiz yapıyor onu anlamıyorum. Şimdi fotoğraftaki gibi giyinen birini zaten sevemem de yani yanımda gezerken neden g*tünün yarısını millet görsün sergici miyiz? G*tü açıkta gezmek ve buna müsaade etmek medeniyet mi? Mağaramdan asla çıkmayacağım.
Ben buna tam anlamıyla özgüvensizlik demem ama bence ilişkide kimse kimseyi ne konuda olursa olsun kısıtlamamalı. Yani bir kadın ne giymek istiyorsa giymeli. Aynı durum erkek içinde geçerli. Zaten sevgilisi olan bir insan da dışarıda nasıl giyineceğini bilir o yüzden dekolte kısıtlama olayı bana saçma geliyor.
Ben karışmam direk ayrılırım. Kimsenin giyimine karışmam ama benim sevgilim dekolte giyerse ayrılırım. Bana bu düşüncem yüzünden mağra adamı diyorlar. Evet mağra adamıyım ve böyle mutluyum teşekkürler
Uygulamada yeniyim de tamam buldum soruları 😂😂 ozguvensiz mi bilemiyorum da onlara ne kimse kiyafetime karisamaz
Olmaz bir şey ya soru bitmez bende 😂😂 seç beğen al 😂 bence de karışılmamalı ama giyen de abartmamalı 😂
Senin yazın buradaki sıcaktan haberin var mı 😂😂 abartmıyorum ki a
şu an ankaradayım ama biliyorum oranın sıcağını 😂😂
İşte haklıyım 😂😂
Haklısın da yıllarca orada yaşadım bende 😂😂
😂😂
Sürekli bana muhalefetsin niyee haha
Atışmak güzeldir bence 😂
Pekii öyle olsun 😂
dekolteninde bir sınırı var orami burami belli edecek bir şey giymem zaten. Nerde ne giyecegmode bilirim. Yani sevgilim bana karışamaz 😂
Nerde ne giyeceğini bilmek önemli 😇
İki taraf da haksız bence. Yani erkek için baktığımız zaman bu kız seninle sevgili olmadan önce de böyle giyiniyordu muhtemelen. Madem bu kadar önemliydi bu olay niye sevgili oldun? Kadının bakış açısından baktığımızda da eğer sevgili olduğun kişi bu kadar rahatsız oluyorsa niye damarına basa basa giymeye devam ediyorsun ya da niye bunu sorun etmeyen biriyle sevgili olmak yerine bu adamla sevgili oluyorsun? Toksiklik bence iki taraf için de.
Toksiklikte var evet yani arada kavga edecek neden arıyor insan 😂 bende de var o mesela heyecan lazım arada 😂 ama diğer söylediklerinde sonuna kadar haklısın
Arada uğraşmak güzeldir ya ilişkiyi canlı tutar. Her an kavga değil tabiki 😂
Değildir. Ben sevmiyorum, gereksiz bilgi vermek gibi ne gerek var.
Ne gereksiz yahu anlamadım 😂
Hahaha bağrı döşü önemli tabi 😂
Özgüven olarak doğmuş bile olsa bir erkek sevdiği kadının etini teşhir etmesini istemez. Sevmeyen erkek özgüven der.
Bence sevgilisini yanında yarı çıplak gezdiren adam biraz g... tır
Özgüvensizliktir bana göre bir insan nerede ne giyeceğini iyi bilir aile ortamı farklı olur çevre farklı olur tatil ortamı farklı olur bunu bana güzel bir dille anlatıyorsa sorun etmem ama kesin emir veriyorsa tersini yaparım net.
Bence alakası yok. Sevdiğinden ve sahiplendiğindendir. Yani başkalarının, sevdiği kişinin bedenini görmesini istemiyordur.
evet özgüvensiz dir öyle biriyle asla olmam ayrıca göğüs dekoltem falan belli olmak zorunda
Valla erkek olsam bende izin vermezdim.
Sen sanki çok karıştırtırsın da 😂
Dekolte giymiyorum 😄
Giysen de laf ettirmezsin sen 😂
Ettiririm. Ağır erkek severim 😄
Ama burnundan da getirtirsin 😂
Yoo
Seni alan yaşadı o zaman 😂
Geniş olmadığı için karışıyordur 😁
Sen kendine karıştırtmazsın şuraya da yazıyorum 😂
Hayır öyle sandığın gibi değilim. Karışmaya hakkı olan konularda karışabilir 😄 ama kibarca karışsın yoksa çarparım sjdndnssmsmms
Al işte insanın burnundan getirirsin o lafı sen 😂
Of😂
Haklı olunca hemen çemkirdin bak 😂
Kim hklı ne hklı
Ben haklıyım 😂
Hayır başı belaya girmesin istiyordur, keşke böyle konuları konuşmasak :(
Özgüvensizdir. Hatunun kapılacağını düşünğyordur
Ya özgüvensizlik değil bence
Erkek mılletıne guvenmıyordur.
Na alakası var hemşerm
Sevdiğine değer veriyordur
Özgüvensiz
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?