Çok iyi mesajlaşıp yüz yüze gelince kötü olma ihtimaliniz var mı?

Biriyle mesajlaşıyorsunuz aranız çok iyi gülüp eğleniyorsun samimisiniz bir müddet sonra yüz yüze gelince kötü olma ihtimaliniz veya birbirinize soğuk yapma ihtimaliniz olur mu? Böyle bir dengesiz durum yaşayan var mı veya?

Çok iyi mesajlaşıp yüz yüze gelince kötü olma ihtimaliniz var mı?
Cevapla