Sağlıklı ilişkilerde sizce yaş farkı kaç olmalı ve hoşlandığınız biriyle aranızda çok yaş farkı olsaydı ondan vazgeçer miydiniz?

Biriyle tanıştım aramızda 11 yaş fark var, ve bu durumun çok absürt olduğunu düşünen biriyim, bununla birlikte onunla 2 hafta onunla zaman geçirdimde, onunla zaman geçirirken kendimi iyi hissettiğimi fark ettim ama...

Soru gayet açık değerli görüşlerinizi merak ediyorum.

Sağlıklı ilişkilerde sizce yaş farkı kaç olmalı ve hoşlandığınız biriyle aranızda çok yaş farkı olsaydı ondan vazgeçer miydiniz?
Cevapla