Biriyle tanıştım aramızda 11 yaş fark var, ve bu durumun çok absürt olduğunu düşünen biriyim, bununla birlikte onunla 2 hafta onunla zaman geçirdimde, onunla zaman geçirirken kendimi iyi hissettiğimi fark ettim ama...
Soru gayet açık değerli görüşlerinizi merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben kadının benden büyük olmasını isterdim. ama çok fazla yaş farkı da istemezdim.
Karşı taraf kaç yaşında ki? Senden büyük mü 😆
11 yaş çok fazla, jenerasyon farkı varsa o ilişki sağlıklı olmaz.
Büyük mü küçük mü
Yani, bazenboşverip vazgeçmek gerekir?
Bir şey sorduk cevap yok. Niye belirtmiyorsun?
O büyük diğer yorumlarda cevaplamıştım, diğer yorumları okumuşsundur diye düşündüm.
Diğer yorumlarda yeni cevap vermişsin, şimdi gördük. Sen kaç yaşındasın? 😆
Hakkımda pek detay vermek istemesem bana darılmazsınız umarım, sadece soruma cevap arıyorum.
Vallahi darılırım ne var bunda, gizliden sormuşsun zaten.
Soruya vereceğiniz cevap ile benim yaşımı öğrenmeniz zannediyorum ki vereceğiniz cevabınızı değiştirmez?
Karşı taraf evli mi
Yok artık, sizde abarttınız, evli birine göz diken başka biri karaktersizin tekidir benim gözümden..
Ben abartmıyorum, toplumda öyle rezil ilişkiler yaşanıyor çok fazla denk geliyoruz. Karşı taraf evli değilse de boşanmış çocuklu olma ihtimali yüksek görünüyor.
11 yaş çok fazla bence. birbirinizi anlamak ta güçlük cekebilirsiniz diye düşünüyorum
Bence Max 4 yaş fark olmalı ve erkek kadından büyük olmalı nesil farkı, bakış açısı değişebiliyor ister istemez ilişkiyi sürdürmeyede engel olabiliyor
Peki sizce neden erkeğin kadından daha büyük olması gerektiğini düşünüyorsunuz? Erkek kendinden büyük bir kadını sevemez mi? Bakış açısı elbette çok önemli yaş bir yana bakış açısı uyumsuz olduktan sonra aynı yaştaki insanlarla da geçinmek zor olabilir.
Yaş farkının getirdiği şeyler var, en önemliside kuşak farkı gibi düşün. Ben 20 yaşındayımdır daha gencim ve daha aksiyonluyumdur o 30 yaşındadır yaşı gereği daha ciddi ve oturaklıdır o zaman anlaşamda sıkıntı çekebilirsiniz gibi
Yaş farkı çok olduğu zaman olgunluk kavramı farklı boyutlara geciyo ikisinin kafa yapisi aynı olmuyo yani birine komik gelen bişey diğeri icin basit bir hal alabiliyo nasıl ki mesela çocuklara baktığımızda onların gülüp eglendikleri şeyler bize basit sıradan şeyler geliyo aynı durum ilişkide de baş gösteriyo olgunluk kavramı uyuşmazlık yapabiliyo cunku olgunluk genel olarak yasla ilgili bir durum bunun her zaman yaşla ilgili olduğunu söylemiyorum ama genel durumu budur yan ve kadın niye erkekten küçük olmalı kadınlar erkeklere göre daha çabuk olgunlaşma olabiliyor tabi yaşantı da önemli ama genelde böyledir ve okuduğum bir makalede kadınlar erkeklere göre her şeyi takabiliyor ve bu da çabuk çökmesine etken olabiliyor
Erkeğin büyük olması her zaman avantaj. Şahsen ben ilişkiler arasında yaş farkının olması taraftarıyım
10 11 yaş absürt bişey gibi gelmiyor bana ama şöyle ki küçük olan taraf da en az 24 25 yaşlarına erişmiş, aklı başında, yetişkin bir birey olmalı.
Hocam çok aşırı değil. 10 sınır işte seninki de sınırda. Eğer gerçekten seviyorsan devam et ama gerçekten seviyorsan diyorum.
Çekim, etkileşim, aşk varsa yaş önemli olmaz
12 yaşındaki bir kızla 23 yaşındaki bir erkek evet anormaldir ama 25 yaşındaki kızla 36 yaşındaki adam normal olabilir yani tam sayı ver bizeee
Kendinden 11 yas buyuk biriyle de ne biliyim pörsümuştur
Kadinlar erkeklere gore daha cabuk cöküyor yaninda annen gibi dursun istemezsin herhalde
Peki, siz kendinizden 11 yaş büyük birinden hoşlansaydınız, o zaman kendinize yorumunuz ne olurdu? O adamda yanınızda babanız gibi dururdu? Hoşlanma etkilenme bu hisleri kendimiz seçemiyoruz kendiliğinden oluyor
Yani olabiliyo ben de doktorumdan hoslanmistim ama bu onunla sevgili olcagim anlamina gelmez
Sende kendine gore birini bulmalisin guzel kardeşim
Bu kendinden 11 yas kucuk birini bir kadin kabul etmez ama o kadinda biraz ksrlik vardir ya da para avcisidir ancak oyle kabul eder
Realist bir yorum oldu bu, çok sağol ya.. dost acı söylermiş 🙏
Tabii ki gercekleri soylemiceksem neden yanit vereyim rica ederim
Kadının erkekten büyük olması güzel durmuyor bence erkek kadından büyük olmalı diye düsünüyorum
Yaş saçma bi terim önemli olan birbirinize olan davranışlarınız
Fizik olarak yaşını göstermiyorsan sıkıntı olmaz. Normali 5 6 yaş bana göre
Senden küçük mü büyük mü.
O büyük, küçük olsaydı zaten ilgilenmezdim, bence genç kızların kendinden büyük erkeklerle ilişkisi tamamen çıkar ilişkisi oluyor ve mide bulandırıcı.
En az 5 yaş farki olabilir.
Ben benden 3-4 yaş büyük olsun istiyorum…
11 cok. 6 max
vazgecmezdim benden buyuk olursa beni yonlendirir
En fazlaaaa 10 bence
10 iyi
Kim büyük
Hayırlısı