Zor durumdaydı ve onu kurtarmak için her şeyi yaptım. Şimdi başkasıyla ama zorla. Ne yapmalıyım?

Bana bir sözü vardı.

Hiç unutamıyorum.

Biri bizi ayırmaya kalktı ve başarılı da oldu.. Onun ismini sorduğumda? Eğer söylersem hapise girersin dedi. Benim ne hatam var da bunu dedi? Bence tek aklıma gelen bizi korumaya çalışmasaydı. Çok seviyorum haketmedim bu kadarını..

Zor durumdaydı ve onu kurtarmak için her şeyi yaptım. Şimdi başkasıyla ama zorla. Ne yapmalıyım?
Cevapla