5 6 senelik erkek kankam sevgilisi istedi diye benimle muhatabı kesti sizce doğru olanı mı yaptı?

Erkek kankamla liseden tanıştık liseden sonra bulusmadik doğru düzgün instagramdan ekliydi whatsaptan arada hal hatır sorardık konusurduk hayatına Bi kız girdi kızı bana attı güzeldi baya bahsetti kızdan nasıl tanistilar vs daha sonra kız arkadaşı benden rahatsiz oldu ve çıkarmasını istedi o da beni çıkardı bende yazdım 2 yıllık sevgiline mi değiştin bana kız arkadaşına yazmamı istedi kız arkadaşına ne kadar kıskanılacak Bi durum yok desemde kız arkadaşı da sevgilisi sen misin kıskanayım canım kavga etmek istedi ettim yazma bana da diyip tersledi erkek kankama daha önce bsyler hissediyordum hiç acilmadim sonrasında ona karşı hissim kalmazsa bile arkadaşlığımız için yaptığına üzüldüm açıkçası güzel bir kızım kıskanılacak bir durum olduğunu düşünüyorum neyse erkek kankamı ve kız arkadaşını engelledim tekrar kaldırdım çünkü tekrar özür dileme gibi durum olur diye bekliyorum 1 senedir ayrılmamışlar sizce geri mi engelemeliyim kız arkadaşını sanırım cok seviyor evlenseler şaşırmam artık ama yaptığı çok zoruma gitti:(
5 6 senelik erkek kankam sevgilisi istedi diye benimle muhatabı kesti sizce doğru olanı mı yaptı?
Cevapla