Benim istediğim olmadı. beni isteyen de olmadı.. ama beni seveni severim tabi ki de.. çünkü tek taraflı platonik aşk kullanmıyorum ahahs. Keyifli pazarlar.. :D ✨🥂
Benim istediğim beni istemedi , beni isteyeni ben istemedim hep öyle olur bu hayatta zaten. Benim hayalimdeki ni başkası şıp diye alıyor beni yeteneksizim onlar mı çok yetenekli anlamadım.
Benim istediğim beni istemedi, beni kim ister ki ablam yine de sabır ediyorum ama sınırlı bir sabır bu eğer 28 yaşıma kadar evlilik olmazsa "benden bu kadar" diyeceğim
Cok mu merak ediyoruz iyi bari söylüm beni isteyende istemeyende sadece bir kız onunda daima canı sağolsun gelelim beni işleten can dostlara işte orası susuyorum devamkee,,,
Diyarbekirdeydi Faceden tanışmıştık O beni başlarda terslemisti ama sonradan bana aşık oldu Bende odunluğumu sergiledim ve çok harika bi insanı beni severken ve o yaşarken kaybettim Kendisi kanserden öldü Annemle bile tanışmıştı hatta İstanbul'a bile tedavi olmaya geldiğinde bize uğramıştı Ben salağın en önünde gideniyim Siz siz olun sakın sizi seveni kaybetmeyin Gidin ona sarilin Saçma sapan hareketler yapın Onu güldürün Hickimse ne kadar zamanı ömrü kaldığını bilmiyor Bir saniye sonra hepimiz ölebiliriz ve o bir saniyeyi kıymetli kılmak için elimizde fırsatımız varken bunu doğru yönde kullanalim Mutlu edelim vede mutlu olalım Yollar gidene yakındır Irak olan bencilliğimizdir