yok, olmadı hiç de , olmuş olsa itici gelirdi, sanki kızın suçuymuş gibi. midesi olan erkekler için, dostluk daha değerli sanırım. garip, güzel bi soru olmuş aferin
Ya çocukla sevgili filan değiliz. Sadece benden hoslanıyordu ve bende pek ilgilenmeyince arkadaşları tip tip bakmaya başladı bir yerden sonra. Hatta beni görünce göz deviren bile oldu yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bana itici gelmez
biz bilemeyiz gidin ona sorun.
Allah allah , hakkaten öyle olurdu, bak sorunca değişik geldi, çıkamadım içinden.
Neden oldu bi anlatsana
yok, olmadı hiç de , olmuş olsa itici gelirdi, sanki kızın suçuymuş gibi.
midesi olan erkekler için, dostluk daha değerli sanırım.
garip, güzel bi soru olmuş aferin
Ya çocukla sevgili filan değiliz. Sadece benden hoslanıyordu ve bende pek ilgilenmeyince arkadaşları tip tip bakmaya başladı bir yerden sonra. Hatta beni görünce göz deviren bile oldu yani
Bana baya saçma geldi aslında bi anlam veremedim
zaten mantık saçma diyo, ama naparsın desen, kabul edemiyosun. ondan karmaşık zaten
Neyi kabul edemiyorsun? Tanımadığin insana göz devrimek neden olur bunun için
Suçluluk psikolojisi. Samimi davransa yürüyor anılacak diye
*sanılacak
Muhtemelen bu sevgilisi olmayan bir erkektir kıskanır yani
Yok daha farklı zaten çoğunub sevgilisi var. Beni sevmiyor gibi bazıları. Başja bir erkekle konuşmam onları bile irite ediyor sanırım
Pozitiv birisin o yuzden
Neden ki
Öyleyim bu arada
Çok fazla reaksiyon veren pozitiv birisin*
Nerden bildin
Yorumuma cevap verdin ordan anladim
Bu nasıl anlamak. Yorum yapmışsın ve illa cevaplarım genelde
Cevaplama seklinden anladim aklina gelen her sozu pat diye soyluyorsun
Evet bunu yaparım ve çok seviyorum
Sende çok somurtkan birisine nenziyorsun
Benim su gibi kisiligim var çok degisiyor
Bak burdan belli ikizler olduğun şu an
Ahahaha ne demezsin
Kötü enerji yayıyordur arkadaşımın sevgilisi.
Ama neden ki? Ayrıca daha sevgili değil, sadece çocuk hoşlanıyor
Belki de kızın hal hareketleri arkadaşını üzecek
Banada böyle düşünüyorlarmış gibi geldi. Resmen benden irite olur gibi bakıyorlardı gözlerini dikip ve bir anlam veremedim
Ya muhtemelen dediğim gibidir. Birde giyim kusamin açıksa ondan da olabilir
Evetde bunlar neden böyle bir durum oluşturur ki? Onlara ne
Ya işte çok fazla erkekle birlikte olmuşsundur onun için
Anlamıyorum bu tür seyler
Kafadan kontaksa nabalm ba
Kıskançlık
Neden?
Elinden kapar diye ya da birlikte çok içip sevişirler diye veya aldatılma korkusu öyle şeyler
Yok daha farklı zaten çoğunub sevgilisi var. Beni sevmiyor gibi bazıları. Başja bir erkekle konuşmam onları bile irite ediyor sanırım
Sektir et gitsinler ya
Bu çocuğa mı bakıyorsun diye
Kötü bakıyorlardı ayrıca çocujla aramızda hiç bir şey olmamıştı
Asla böyle bir şey yapmam.
Yapan niye böyle yapıyordur
Başkasını bilmem ama bunları kafanda kuruyor da olabilirsin.
Belkide ama bakışlar yalan söylemez gibi
Meraktan da bakıyor olabilirler, arkadaşının sevdiği kız neye benziyormuş insan merak eder.
Anladım. Ama bana itici buluyorlarmış gibi gelmeye başladı
bana gelmiyor
kıskançlık
Neyin kiskançligi
Tabii ki senin gibi bir kızla beraber olmasını kıskanıyor
Yok bu daha farklı böyle hoslanmıyormuş gibi
Başka erkeklerle konuşurken güpmem onları neden rahatsız ederki
Arkadaşlarıbı bu kadar çok mu sahipleniyor erkekler