Yakın bir zamanda bana bu videoyu atmıştı
Bir erkek ondan hoşlanan kızla niye ısrarla arkadaş kalmak ister?
Yakın bir zamanda bana bu videoyu atmıştı
İstemiyorum diyorum ikna etmek için çabalıyor. Gerçekten kaybetmek istemiyor anlıyorum ama ben en başından beri duygularımı hep ona belli ettim. O da bazen flört gibi yaklaştığıda oluyordu. En son belirsisliğe dayanamadım bitirmek istemedim ama o hiç istemiyor. Fakat dinlemedim onu sildim her yerden. Amacı ne?
arkadaş ilgi manyağı senin sevgin hoşuna gidiyor ama herhangi bir şey düşünmüyor narsist bir durum bu tek amacı ona olan sevginin hoşuna gitmesi kaybetmek istememesinden dolayı değil kaybetmek istemesi seni en başında uzaklaştırırdı ve duygularının bittiğine emin olduktan sonra arkadaşlığına devam ederdi en iyisini yapmışsın
Ya ama ilgi seven biri olsa onunla ilgilenen başkaları da var ama herkese çok mesafeli insanlar çekiniyor ondan yaklasamıyor ama bana öyle değil
şöyle canım senin ona olan ilginden sevginden emin ama diğerlerinin değil güven problemleri olabilir ama gerçekten değer verse arkadaşça sevse seni bu belirsizlikte bırakmazdı senin aklını karıştırmış yani bencillik yapmış senin duyguların ona iyi geliyordur özgüvenli hissetmesini sağlıyordur bu yüzden seni yanında tutmak istemiş eğer bir süre daha yanında olsaydın bir kızla yanına gelip ben bu kızı seviyorum der seni öylece bırakabilebilirdi
Kestim zaten iletişimi de güncelleme kısmına koyduğum video kafamı karıştırdı
valla hiç kafanı karıştırmasın senin olan seni bulur nasibin değilmiş önüne bakıcaksın
Büyük ihtimal o da ne yapması gerektiğini bilmiyor ya da böyle belirsiz takılarak artık daha havalı mı olduğunu düşünüyo yoksa başka ergence düşünceleri mi var orasını tahmin etmesi zor
Bence ne yaptığını bilmiyor en mantıklı cevap
Cevap
9Cevap
erkek kızı o sekılde dusunmedıgınden baskası vardır ya da tıpı deıldır.
Anlıyorum ama ben diyorum ki seni arkadaş olarak görmüyorum keselim iletişiimi ama yalvarıyor kesmemem için ayrıca her gün mesaj atıyor flört gibi bazen
senden akıllmı alıyo nedır ya da nasıl konusmalarınız oluyo anlamadım dm den yazarmısın
Her şeyimizi paylaşıyoruz eğleniyoruz falan her şey var yani
daha ne yapsın senınle osekılde mutlu demekkı nedıyım mesajdan yazdedım yazmıyosunda daha ne dıyebılırım
Seni beğenmemiş olabilir
Başkasını seviyo olabilir
Gay olabilir
Anlıyorum ama ben diyorum ki seni arkadaş olarak görmüyorum keselim iletişiimi ama yalvarıyor kesmemem için ayrıca her gün mesaj atıyor flört gibi bazen
Herkes gittiğinde sen kal diye, herkesle oynaştıktan sonra kimse kalmadığında garanti olarak birisi kalsın diye
Yedekte tutuyor ve başkasını seviyordur aklıma başka bir şey gelmedi.
Başkasını sevmese bile ilişkiye hazır olmadığı bir süreçteysede yedekte tutar mı
Onu silmekle iyi yapmışsın net olsun
Evet net değildi
Kestim iletişimi sildim her yerden ama üniversite açılınca nolcak bilmiyorum aynı bölümdeyiz
Beğenmemiştir.
Yedekleme dışında mantıklı görünür yanı yok
Başka ne gibi ihtimal olabilir
Sevdiği vardır.
Varsa deseydi o zaman beni niye bırakmıyor
Yedek kulübesine alıyor seni o olmazsa bu olur diye.
Sevdiği biri en son bir sene önce varmış kız da onu reddetmiş zaten tanıstığımızda öyle demişti
Unutamamış Seni yara bandı olarak kullanıcak.
Yedekte tutmak
Anladım
Garip
Aynen
Aklında başka biri var mı bilmiyorum ama git gel yaşayan dengesiz biri ama benden menfaati olmadığına eminim genelde o benim yardımıma koşar her zor anımda yanımdaydı çıkarı hiç bir şekilde olmadı
Para da cinsel bir şey de söz konusu dahi olmadı ama takıntılı biri olabilir bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?