Kiz kıza birliktelik yaşadığım kişinin erkek arkadaşı var?

Uzun yıllar önce tanıştığım ve tanistigimiz ilk andan itibaren tensel ve kalben çekim hissettiğim kızla yillardir birliktelik yaşıyoruz ve çok mutluyuz arada tatsızlıklar olsa bile adını koymadik asla sadece birbirimizi seviyorduk ve bir şeyler yaşamak istiyorduk yaşadık fakat son 2 aydır eski erkek arkadaşı ile görüşüyor ve beni yine çok seviyor ama o heyecanı artık yaşamıyoruz bana dostuymuşum gibi yaklaşıyor. En azından söylemeliydi artık erkek arkadaşımla devam edeceğim bunları yaşamamalıyız diye. Adını koymadik diye kendinde özgürlük ve hak bularak ona karisamayacagimi söylüyor ne yapmam gerekiyor lütfen akıl verin. Ne ben onu bırakabiliyorum ne o beni
Kiz kıza birliktelik yaşadığım kişinin erkek arkadaşı var?
Cevapla