Bir kızla flortlesiyorum fakat arkadaslarim buna mi kaldın diyorlar fakat kız cidden çok iyi, konuşmaya devam mı etsem?

Kanka kendine yakıştırıyorsan çık diyorlar falan

Bir kızla flortlesiyorum fakat arkadaslarim buna mi kaldın diyorlar fakat kız cidden çok iyi, konuşmaya devam mı etsem?
Cevapla