Ayrılığın kaçıncı gününde acı çekmeye başladığını hissediyorsun?

Ayrılığın kaçıncı gününde acı çekmeye başladığını hissediyorsun?

Benim ayrılık acılarım çok fazla sürmüyor artık. Bunun çok sevmekle veya sevmemekle hiç ilgisi yok. Ben bu konuda şöyle düşünüyorum; eğer karşımdaki insan, benim için doğru kişi olsaydı hala birlikte olurduk, eğer ayrıldıysak demek ki doğru insan değilmiş diyorum ve hayatıma bakıyorum..
Çok doğru, en iyisini yapıyorsun... Yine her zaman ki gibi haklısın...:dTabii ki hayata bakmak lazım, hayat devam ediyor sonuçta...
Kesinlikle değmiyor ya... Her saniye, her dakika, her saat o kadar değerli ki... Çok haklısın :)
Belkide... hahah :d
Şimdi şu var ki kadınlar ilişkinin içinde vedalaşıyorlar. Kadınlar kafalarında ilişki içindeyken bitiriyorlar. Bir hafta sürmüştü. Uzun süre birlikte olduktan sonra bir boşluğa düşüyor insan. Ben ilk hafta çok kötü olmuştum. Sonra geçmişti.
Erkekler ise farkına varmakta güçlük çekiyorlar bittiğini anlamanın. Onlar ne zaman ellerini telefona atıp arayacak kimseyi bulamadıkları zaman anlıyorlar. Onlarda bu süreç 2 hafta 1 ay sonra vs gerçekleşiyor. Anladıklarında çok geç oluyor.
Kadın çoktan zaman yolcusu olmuş oluyor.
Ayrılır ayrılmaz hissediyorum o acıyı.
Cevap
3Cevap
İlk boşta kaldığın mesaj atmak aramak istediğin ama arayamadığında…
İlk gece hissediyorum ondan sonra daha his olmuyor pek aşırı öyle
Acı çekmem ayrıldık ise bitmiştir ölsün mk bendeki nudeleri de ifşa sitelerinde paylaşırım ailesine küfür ederim
Korkunç kötülük
2 ay sonra hissetmiştim dkjgj
Bitmis bir sey icin canimi sikamam
Ay en sevdiğim film
Yaşasam uzun sürer bence aşırı duygusalım
hiç beraber olmadık ki... her günüm ızdırap
2-3 gün geçince ya da 1 hafta falan
İlk saniyeden beri aci çekerim
3/5 gün sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?