İlk ayrılık, ilk kez aşk acısı yaşayan erkeğe nasıl destek olunur?

Bız 4 yıldır tanışıyoruz 1 yıldır sevgiliydik baya olay yaşadık kırdık birbirimizi ama kopamadik. Tabi mutlu anlar da çok tatilller falan. Beni çok seviyor başta ikimizde korktuk aşık olmaktan ama oldu bile bile başladik yalnizdik ikimizde birbirimize tutunduk. O içe dönük kaçingan bağlanan tek yaptığı okul iş kariyer olan bir erkek (çok iyi yerde genç yasina rağmen) benimle bu değişti biraz ama yetmedi sanırım o kadar yıl yaşayamadığı seyleri yaşamak istedi biranda uzak mesefayiz olmadi yetemedim sanırım, yaş farkı da var ailesi istemedi o da ilk ilişkisi olduğum için bazı şeyleri kaldıramadı ayrıldı (baya kötü ayrıldık birbirimize sarılarak kaçgün birlikte ağladık gitmelisin dedi en son ailesi tlfnla arayıp sürekli baski yapti sanırım) ama çok üzülüyor travma oldu yalnız bana ihtiyacı var heo yalnizlikti şikayeti yine öyle kaldı korkuyorum endişeleniyorum nasıl destek olabilirim 1,5 aydır hergün ağlıyorum ona kötülük yaptım diye düşünüp keşke hiç girmeseydim hayatına benim yüzümden derin yaralar açıldı ne yapacagm bilmiyorum bir şeyler de yapmak istiyorum yardım edin akıl verin

İlk ayrılık, ilk kez aşk acısı yaşayan erkeğe nasıl destek olunur?
Cevapla