Bulusma cok güzeldi iyi gecti hersey hatta baya güldük sohbet ettik biseyler yaşandı o an cok fazla mutluydu hatta sürekli cok guzelsin su bu falan deyip durdu eve vardiginda yaz dedi yazdim iki uc kelime konustuk sonrasında girdi ckti vatsaba yazmadı sabahta en son yazdigima görüldü atti yine defalarca girip ckti en azından beklerdim arayıp konuşmasını, yapmdi bana kendimi cok kotu hissettirdi icim buz gibi oldu ben onu herkesten herseyden cok sevdim yillarca bekledim
utangac birisi öpüşmeyi de pek bilmiyor acaba utandığı icin mi konusamiyor bilmiyorum cunku onun ekstra bisey yapmasi gerekmedi ben daha cok ustunluk kurmusum gibi oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tamamen alabılcgı kadarını almıs ve umursamamıs davranısı
İşte Bu düşünce beni kahrediyor, ben bunu hak edcek biri değildim 4 yil bekledim
maalesef Şu an yapabılcek bıseyın yok yasanmıs bıtmıs. En azından gerekce sunarsa mantıgınla hareket etmeyı dene
Cok utandim kendimden, zaten o olaydan sonra normal sohbet ettik ama. Pek konusmadim onu dinledim hatta bana defalrca neden konuşmuyorsun dilini mi yuttun ne dusunuyorsun deyip. Durdu benm icim onun yanindayken bile tuhafti cozemedigim bi bosluk hissi
Taktık vs ugrasmanı gerektıren bı durum degıl bence kırılmıslıgın telafısının oldugunu dsunmuyorum. Kendını uzme
Teşekkür ederim ne diycegimi bilmiyorum sagol vakit ayirip yazdığın icin
Rıca ederım. Hakettıgın daha ıyısı sana bu sekılde davranan bırısıyle tekrar konusacak dahı olsan bunu unutmadan ılerle lutfen yasadıklarından ıbaret degılsın daha fazlasısın kalbınce olsun hersey🌸
Cok cok teşekkür ederim Allah razi olsun senden ♥️
Kendini hemen geri çek gelir o
Yazmadım aramadım ya da neden goruldu attin demedim ararsa acmycam, yazarsa hc bsey yazmycam
Ararsa hemen açma ama daha sonra sen ara işim vardı ya da müsait değildim dersen onda merak uyandırırsın
Hersey taktik oldu kimse durustce sevemiyor, bu söylediğinde haklısın ancakboyle dikkatini cekerim zaten onun istediği bu
Maalesef artık dünya böyle bir yer oldu bazılarımız böyle mücadele veriyor
alacağını almış ve bırakmış
Allah buyuk kim. Bilir neler gelecek başına
Hiçbir şey gelmicek. Devam edicek alabildiği kadar skor alıcak ve en son evlenecek
Onun karşısına nasil biri cikicak acaba Allah kimsenin yanin bırakmıyor sadece zaman alıyor
yok öyle bir şey. Karma her zaman tutmaz
Tutuyor benim hayatimdan bana kotuluk yapip giden hic kimse huzuru bulamadı buda oyle olacak.
hayatını öyle bir yaşayacak ki. Hatta girdiği erkek ortamlarda seni öyle yedim böyle yedim diye anlatacak
Bunu yaparsa kendi aleyhine olur, Cunku dönüp dolaşıp başına bela alir bigun birisi mahveder onu bende duyarim
Hayatını yaşar gününü gün eder, sende bir cacık duyamazsın
Sende bi itlik var cozemedim ben insan gibi konusmak yerine kudurmus gibi kapıp duruyorsun hayir mi?
İtlik yok hanımefendi. Sadece boş nazar ve ah alma durumlarına inanıyorsunuz. Gerçeklikten çok uzaksınız. Beddua falan edin olmadı belki tutar hayatı mahvolur
Her neyse iyi gunler.
İyi günler tatlım