Yillardir bekledigim sevdigim biriydi sonunda biseyler yasadik ama mesajima görüldü atti?

Bulusma cok güzeldi iyi gecti hersey hatta baya güldük sohbet ettik biseyler yaşandı o an cok fazla mutluydu hatta sürekli cok guzelsin su bu falan deyip durdu eve vardiginda yaz dedi yazdim iki uc kelime konustuk sonrasında girdi ckti vatsaba yazmadı sabahta en son yazdigima görüldü atti yine defalarca girip ckti en azından beklerdim arayıp konuşmasını, yapmdi bana kendimi cok kotu hissettirdi icim buz gibi oldu ben onu herkesten herseyden cok sevdim yillarca bekledim

utangac birisi öpüşmeyi de pek bilmiyor acaba utandığı icin mi konusamiyor bilmiyorum cunku onun ekstra bisey yapmasi gerekmedi ben daha cok ustunluk kurmusum gibi oldu

Yillardir bekledigim sevdigim biriydi sonunda biseyler yasadik ama mesajima görüldü atti?
Cevapla