Başka ne sebep olabilir? Çalışma saatlerinde anlarım da bütün gün hep 2-3 saat sonra cevap vermemesi ne demek sence? Sordun mu kendisine ne dedi? Erkekler 2 halde böyle yaparlar, ya başka kızlar vardır, ya da soğukluk yaratmak için.
Yaa işte seven adam böyle yapar mı sence? Senin yerinde olsam ondan önce davranır ben ayrılırdım. Zaten mutlu olmadıgın bir ilişkiyi davam ettirme kendine yazık etmiş olursun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bir kere bunu yaparsa, uyarıyorum. İkinci yapışında yol veriyorum. Ben kimsenin ilgi makinesi değilim, zktiri çekerim
Senin nasıl bir ilişkin var olum ya her gün mix sorun sjsj
Her soru o kişi
Aslında
Hahaahhaha bende farkettim valla her gun bi olay
işi gücü vardır her dakika senin mesajına mı bakcak
Bizde hiç yok şükret üç saatte bir soran var en azından
eger hoşlandığından haberi varsa umit vermemek icin yapiyo olabilir
Biliyor
Bana bir kere yapabilir
Sana karşı ilgisi olmadığını düşünüyorsan evet
Sanırım sana değer veriyorum filan diyor seni düşünüyorum
Başkaları var , tatlım (tecrübe edildi onaylandı✅)
Kimse yok kız dıyordubana
Yalan mi
Yalan tabii ki. Doğruyu diyecek hali yok ya. Benim exim de aynı seninki gibiydi.
Yani benden başka kız mı var
Üzüldüm bana yalan diyor
Başka ne sebep olabilir? Çalışma saatlerinde anlarım da bütün gün hep 2-3 saat sonra cevap vermemesi ne demek sence? Sordun mu kendisine ne dedi? Erkekler 2 halde böyle yaparlar, ya başka kızlar vardır, ya da soğukluk yaratmak için.
Sormadım çünkü kavga etmek için bahane arıyor bana işe gidiyorum demiyor artık ne zaman işi çıktığını bilemiyorum
Üzülme canım daha iyilerini hakediyorsun 💗
Sen onu nasil unutun
Peki
Soğukluk yaratınca ne oluyor
Yaa işte seven adam böyle yapar mı sence? Senin yerinde olsam ondan önce davranır ben ayrılırdım. Zaten mutlu olmadıgın bir ilişkiyi davam ettirme kendine yazık etmiş olursun.
Sevgilim değil ki sadece ben hoşlanıyorum
Soğukluk yaratmak konuşmak istemiyorum diyemeyenlerin başvurduğu bir yöntem 🤷🏼♀️
Zamanla unutursun inan bana kimse vazgeçilmez degildir. Hele ki sana zaman ayırmayan bir insan için degmez.
Ayırmıyor zaten başkalarına var ama bana gelince işim var
Konuşma onunla bir süre yazma bak bakalım yoklugunu hissedip yazacak mı?
Bunu yapıcam
Başkasından hoşlanmaya başla
Aşk kapatıcam sanırım
Kepengi kapa uğraşılmaz bu mevzularla mantık işi değil
Bilerek soğuk sıcak yapıyor seni bağlamak için
Derdi ne
Yani ulaşılmaz olmak istiyor bilerek kendini çekiyor seni tutmak için bekle diye taktik yapıyor kafasinca
Bende ona yapıyorum görüldü atıyorum onu takmıyor
Bir yerini kaldırma sana saygısızlık yapıyorsa eğer direkt engeli koy kimsenin tribini çekmek zorunda değilsin
Bencede
Var bir arkadaşım var bir gün sonra cevap veriyor
Sıra gelmiyordur
Bağlama büyüsü bu jejej
Hadi canım çozümü ne
Tek mesaj atıyorsa tek mesaj at
Mörelimi bozdu umurda değil
Sende ne kdr sürede cevak verıyorsa o surede yaz
Aaaa olmaz boyle
Ayarlarıyla oynaman lazım
Bende öyle yapıyorum adam umrunda değil
Aga ozmn yazma
Yazmıyorum 2. 3 saat cevap veriyorsun
Veriyorum
Hmm bısey sorcam o da senden bi enerji alamamıs olmasın
Ya da senden adım beklıyor olabılır mi duzgun anlat
Nasıl enerji
Açıldım üzerim seni dedi ama
Aga koy popon derdi başkaymıs ugrasma
Derdi ne
Söyle
Ama boyle baskıcı davranırsan konusamm ki kfjf
Merak ettim ondan
Ben çekindim şu an yazmaaya ama
Yazabilir sin
İnstadan mı? Olur
Kulllanmıyorum
Hoşlanma o halde
Uzaklaşmaya başilıcam okulu bahane ederek
Bencede
Ciddi sebebi yoksa takılıyor
6 aydir ne 6 bayadir bekliyorum
Seni üzmek istemiyor sevmiyor da sen ondan uzaklaş
Biliyorum 🥹
Çok zor bi durum ama atlatırsın yasadım aynı durumu ondan biliyorum sonra diceksin aptallık etmişim daha iyileri çıkıcak karsına
Bahane edicem okulu zaten
Sen öyle yap bu seferde o sana kosucak ahh erkekler ahhh hepsi aynı
Aynen yaa çok çektim bundan
Olur knk takılma