33 yaşında bir adamla konuşuyorum ama garip ve aklıma takılan bir şey var?

• Merhabalar biraz uzun olacak ama anlamanız için detay verdim.

ben çok aktif kullanılan bir platformdan bir adamla görüşüyorum öncesinde kendisiyle de oyundan tanışmıştık sonra vakit geçirmek için sosyal medyaya geçtik neredeyse gece gündüz benimle beraber sesli konuşuyoruz. Kendisi sabah 8 akşam 5 çalışıyor ama o aralıkta da çalışmalarını gösteriyor o yüzden zaten çalıştığından eminim ama her gece saat 10da offline oluyor ben gidiyorum diyip. Nereye gidiyorsun dediğimde de bir arkadaşım var kahve içmeye gidiyorum diyor. Kendisi bekar tek yaşıyor ve gece gündüz seslide konuşuyoruz ama bana garip geliyor hergun aynı saate gitmesi ve bazen saate bakmadığı zamanda of geç kaldım saat 10 olmuş falan diyor erkek olanlar bunu yorumlayabilir mi lütfen. Kendisi çok nezih ve zeki birisi lakin yine de garip geliyor.

33 yaşında bir adamla konuşuyorum ama garip ve aklıma takılan bir şey var?
Cevapla