• Merhabalar biraz uzun olacak ama anlamanız için detay verdim.
ben çok aktif kullanılan bir platformdan bir adamla görüşüyorum öncesinde kendisiyle de oyundan tanışmıştık sonra vakit geçirmek için sosyal medyaya geçtik neredeyse gece gündüz benimle beraber sesli konuşuyoruz. Kendisi sabah 8 akşam 5 çalışıyor ama o aralıkta da çalışmalarını gösteriyor o yüzden zaten çalıştığından eminim ama her gece saat 10da offline oluyor ben gidiyorum diyip. Nereye gidiyorsun dediğimde de bir arkadaşım var kahve içmeye gidiyorum diyor. Kendisi bekar tek yaşıyor ve gece gündüz seslide konuşuyoruz ama bana garip geliyor hergun aynı saate gitmesi ve bazen saate bakmadığı zamanda of geç kaldım saat 10 olmuş falan diyor erkek olanlar bunu yorumlayabilir mi lütfen. Kendisi çok nezih ve zeki birisi lakin yine de garip geliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kız yedektesin işte. Ya evli yalan söylüyor. Ya da başka takıldığı var
Evli olduğunu düşünmüyorum ama boşanmış olabilir gibi çünkü evinde ses seda da yok ayrıca youtuber kendisi orada da görmedim
Bence kesin dediklerimden biri. Neymiş YouTube kanalı
Adını söyleyemem de sanmıyorum ya ama bir şekilde öğrenmem lazm
@ölümlüdünya31 ya ne yemesi adamın sictigi zamanı bile biliyorum nasıl yapacak ayrıca 10da gidiyor 11de geliyor bazen daha erken başka karıyla günlük buluşmaya mi gidiyor hergun sabah 5e kadar konuşuyoruz
bu benim yorumuma yorum atan kim. Kendin cevap yazamıyor musun bilader
Altta da şuursuz şuursuz yazdı sildim diye yazmış buraya
Abicim güncelleme adam evli çıktı tenkyu
Başka biri var gibi. İlgisi hoşuna gidiyorsa zevkine bak
Ben ilgi için konuşmam insanlarla ama gece gündüz benimle isteyken bile bana yazıyor çok garip geliyor
Ne güzel işte
Güzel ama hergun saat 10da kim arkadaşına kahve içmeye gidiyor ve geç kalınca telaş yapıyor abi mesele bu
Durum güncellemesi evli çıktı
Sen küçüksün konuşma onla
Abicim konu bu değil ya
Tek konu bu
Konuştuğu başka biri var
Ama gece gündüz benimle garip geliyor
Ben de aynı durumu yaşadım sabahlara kadar konuşurduk aldatilmisim
Ne ara aldatmış kız oha be bu utanmasa benle bir uyuyacak o derece sık konuşuyoruz sabah 5lere kadar
Yapan yapıyor bir şekilde işte her anını kontrol edemiyorsun maalesef
Gbt sorgulaması mi yapayım adama evli diyenler var ama eminim olmadığına ya
Evli olabilir sevgilisi olabilir seninle sadece takılıyor olabilir
Yavrum benimle sanalda takiliyor sanaldan takıldığın birsiyle 19 saat takılamazsın herhalde adamla sabah 10 akşam sabaha doğru 5 6 gibi kapatıyoruz bu süreçte sürekli sesimiz açık oluyor aynı evde olsak bu kadar iletişimde olmayız geriye kalan 5 6 saate uyumayıp karıya gittiğini düşünmüyorum gitse de bekar adam normal ama zaten flört gibiyiz, lakin her gün karıya gittigini var sayarsak 1 saate geri dönüyor her gün saçma olmaz mı?
Kullanmak sana göre sadece dokunmak mı yaşın küçük diye hoşuna gidiyorsun bu durumu kullanıyor olabilir erkelerin yaptığı şeylere bu kadwr anlam yükleme
Anlam yükleniyorum zaten ama garip geliyor sadece iyi veya kötü nedenini öğrenmek istiyorum eğer başka birisi var ise hayatında mutluluklar dilerim ve giderim
Evli her iddiasına varım:)
Sanmıyorum evdeyken hiç ses yok sadece kuş sesi var serçesi olduğu için bana hatırlat yem vereyim diyor yanliz kendisi ama bir e devlet istesem mi bilemedim evli değil onda eminim ama boşanmış falan olabilir sanırım bir ihtimal
Evli tatlim evli
Abi adam benle sabah 5 6ya kadar konuşuyor sadece 1 saatliğine kayboluyor o 1 saate karısıyla görünüyorsa gorusmesin yani yok artık derim
Müneccim abi evet evliymiş durum guncellemesi teşekkürler
Ya bak ben bu işin ithalatını ihracatini yeri geliyor imalatını yapıyorum:)
:)