Erkek arkadaşımla yeni ayrıldık ve ayrılır ayrılmaz beni heryerden çıkarttı ama WhatsApp ve tiktokta hala duruyorum sebebi nedir sizce?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yedek oyuncu devreye girmiş üzgünüm zaten erkek kafasında bir kız bulmadan ayrılmıyor kolay kolay
Ayrılmadan 10 dakika önce çok güzel şeyler söylemişti ama yani hesabı bende vardı hiçbir kız yoktu öyle bir şey yapma ihtimali sıfır
İnsanların duyguları sürekli değişkenlik gösterebilir özellikle de erkeklerin.. erkekler kızlar gibi duygusal bakmıyorlar olaylara ayrılık sonrası çoğu erkek başka kıza bakar yeşil ışık yakar ama bunu sizden ustalıkla saklar çünkü o kızla olmassa tekrardan size dönebilmek için hatta bu yüzden ayrılık sonrası güzel sözler söylerler.
Bilmiyorum içim daralıyor geceleri ağlayıp Allaha dua etmekten başka birşeyde yapamıyorum kaldım böyle
Birde ailesi akrabaları falan herkes biliyordu bizi annesi ve teyzeleri beni çok seviyolardı yazıyordu annesi bana silmesi bu kadar kolay olabilir mi
Seni ve acını çok iyi anlıyorum aynı şeyleri bende yaşadım senin gibi umut besliyordum hep ağlıyordum benide ailesi herkes bilirdi çok severdi bir gün ayrıldık ve pişman oldum çoo uğraştım olmadı sonra Allah'a dua ettim olmamasının ardındaki hayrı göster rabbim diye ve aldatıldığımı kendi çabamla öğrendim. Sonra zaten aldattığı kızla oldu senin yüzünden oldu dedi hatta hiç bir şey yapmadım ama üzerimden yük gitti en azından umut beslemiyordum ve onun kötü bir insan olduğunu görmüştüm. İstersen istihare felan yapabilirsin belkide o insan senin için hayırlı değildir belkide gelecekte seni çok daha güzel bir insan bekliyordur bunu bilemezsin. Yıpratma kendini değmiyorlar inan zaten eğer kaderindeyse bir şekilde Allah seni zaten o insanla karşılaştırıcak Allah'a güvenmen gerekiyor belli bir noktadan sonra
Zaten her gece ağlayarak dua ediyorum yalvarıyorum Allaha diyorum nolur eğer kaderimse gelsin bu acıyla yaşayamam diye inşallah benim duygularım başka insana karşı olmadan geri döner birde o çok doğru insan bir kere ailesine ve karşısındaki herhangi bir erkeğe karşı çok saygılı ben onun bu halini sevdim zaten ama içimdeki o yangın geçmeyecek gibi bilmiyorum şu an
Birde istihare ne oluyor
Erkeğe değil yanlış yazmışım insana olacaktı
İşte bilemiyoruz biz çok sevdiğimiz için onların gerçek yüzlerini göremeyebiliyoruz ayrılık nedeniniz neydi
Ayrılık nedenimiz ailem benim dışarı çıkmama pek izin vermiyor ama ben bunu ona ilişkinin başında her şey daha başlamadan demiştim benim böyle bir durumum var eğer sen ben böyle ilişki yapamam diyorsan bağlanmadan sözler vermeden başlamadan bitsin dedim o da saçmalama erkek sözü veriyorum sana bu durum için hayatta gitmem sen bana ihanet etme o yeter bana el ele tutuşup bunu atlatacağız beraber demişti ben bunu 4 5 defa daha dile getirdim ve hep aynısını dedi 5 buçuk aylık sevgiliydik ve çok değer veriyordu yalan söylemezdi herşeyi anlatırdı çalışırken öılaya çıktığında görüntülü arardı beraber birsürü anı hatıra biriktirdik fotoğraflarımızı heryere atardı bizi herkes bilsin görsün aramıza girmesinler derdi son 2 ay hiçbir şekilde izin alamadım ailemden o da bu durumu birden dile getirip benim psikolojim bozuluyor seni gerçekten seviyorum ama buraya kadarmış dedi bende gitme falan dedim zorlama lütfen dedi gitti en son attığım mesajlara bakmadı bile ama hala numaramı silmedi ve tiktoktan çıkartmadı ama snapchatten ve instagramdan çıkarttı annesi numaramı silmedi ama yazmadı da normalde biz tartıştığımız zaman yazardı benimle konuşurdu ama o da yazmadı kuzenleri ve kardeşiyle de instagramdan takipleşiyoruz 4. günümüz ayrılalı adil yıldırımın 30 gün kuralını uyguluyorum 4 gündür inşallah ondan sonuç alabilirim yani ayrılmamızda ne benim ne de onun bir suçu var ama yine de bilemiyorum
Anladım daha çok tazeymis ayrılığınız birde tam anlamıyla bitmemiş gibi bir yerden çıkartıp bazı yerlerden çıkartmamasıda size umut vermek tamamiyle bağı kesmek istemiyor ama bazı yerlerden de sizin bazı şeyleri görmenizi istemiyor demek ki oralarda gizlediği bir şeyler var. Kesinlikle siz bu aşamada yazmayın tepki vermeyin engellemeyinde 1 ay sessiz durun ama çokta umut beslemeyin benimde eski sevgilimin annesi numaramı felan silmedi böyle şeyler de pek anneler dikkat etmiyor. Siz hiç bir şekilde yazmayın umrunuzda değilmiş gibi gözükün bu taktik işe yarıyor her zaman
Dediğiniz taktiği denediniz mi hiç yani zaten mutluymuşum gibi story post falan atıyorum kardeşi ya da kuzenleri gösteriyordur diye düşünüyorum ama bilemiyorum da sonuçta dışarı çıkamadığım için ayrıldı bu durumdan dolayı da olsa geri döner mi
Bir insanı umursamıyormuş gibi görünmek karşıdaki insana en büyük cezadır emin ol. Erkek ilk başta gezer tozar pek kafaya takmaz ama sonraları dank eder bir kızı kaybettiği ayrıca dönmesse de dönmesin siz iyi niyetli bir kıza benziyorsunuz eminim ki zamanı gelince daha iyileriyle de rabbim karşılaştırır umutsuzluğa yer yok
Teşekkür ederim peki geri geldiğinde ona nasıl davranmam lazım yani eğer sizde böyle bir geri dönme yaşadıysanız ne yaptınız bana geldiğinde ne yapmam gerektiğini söylersiniz
Evet geri döndü ağlayarak dönmüştü ben hemen affetmiştim en büyük hatam. Kesinlikle eğer haklı sizseniz hemen affetmeyin. Ulaşılmaz olun. Ayrılık aşamasının acısını yaşamıssınız gibi hissettirmeyin. Duygusal konuşmalar çok yapmayın oluruna bırakın illa eskisi gibi samimi olacağınızı bekleyip sabırsız olmayın.
İkimizde suçsuzuz dediğim gibi ailem dışarı çıkmama izin vermedi diye ayrıldı çok duygusal biri tartıştığımız zaman hep duygusal konuşurduk ikimizde o da gözlerinin dolduğunu atardı bana biliyorum hissediyorum o beni hala seviyor ama bilmiyorum gelirse nasıl konuşurum diye ama zaten hemen affetmem isteklide görünmem tek konuşma tarzımı nasıl yapacağımı bilmiyorum
Onu en iyi siz bilirsiniz. Yinede siz çok fazla kendinizi umutlandırmayın dönse de dönmese de değerlisiniz bunu asla unutmayın. Eğer dönerse yazın ben aktifim burada yardımcı olurum size yine
Pekala teşekkür ederim dedikleriniz için yazarsa muhakkak size buradan yazacağım
Rica ederim yazın inşallah yardimci olurum
Pardon bir şey sorabilir miyim etrafında rüya yorumlanabilen biri var mı acaba düzgün yorumlayan
Maalesef yok ama eğer rüyanıza sürekli eski sevgiliniz giriyorsa yüksek ihtimal bilinçaltınız da o olduğu içindir
Yani dün gece girmişti ama uyandığımda kulağımda çok şiddetli bir çınlama sesi vardı ondan merak etmiştim sebebini birde rüyam çok saçma ve karışıktı
tikttok taktukcu olmuşsun onun için basmış işte sana tekmeyi ne sebebi arıyorsun:P
Yeni sevgili bulmuş
Ergen çünkü
22 yaşında sence neden böyle yaptı bir amacı mı var