Ayrıldığımızda aramalarıma dönmeyen eski sevgilim numaramı kaydetti ve beni gecenin ikisinde Facetime aradı. Ne yapsam?

uzun bir zamandır ayrıyız ben hayatıma kimseyi almadım ama ayrıldıktan sonra çok farklı davrandı. Engelliydim onda numaramı kaydetti iki ay önce. Bir ay sonrasında beni FaceTime aradı ama ayrıldığımızda hiçbir aramama dönmediği için ben de dönmedim aramasına. En son da instagram hesabını gizliden çıkarıp gözlük yansımasından benim olduğum videoyu ve benim onu çektiğim fotoğrafı paylaşmış. Tekrar yazar mı yazmaz mı bilmiyorum amacını da kestiremiyorum sessiz sedasız durmam mı gerekiyor

Ayrıldığımızda aramalarıma dönmeyen eski sevgilim numaramı kaydetti ve beni gecenin ikisinde Facetime aradı. Ne yapsam?
Cevapla