Ben aylarca mesajlaşıp yükselmeden bir an önce yüz yüze görüşün hayal kırıklığı yaşamayın diyorum. Ne diyorsunuz?

Eski iş arkadaşımdı kendisi. Tip olarak da beğenmiştim aslında. Aylarca mesajlaştık, hep ben kaçındım buluşmaktan. Ve kendi içimde onu çok farklı bir yere konumlandırmışım, farklı anlamlar yüklemişim. Yüz yüze gelince aslında benim beklediğim derinlikten ne kadar uzak olduğunu , sığ bir insan olduğunu fark ettim. Hayal kırıklığı yaşadım açıkçası. Hayır tip olarak eskisinden çok farklı değildi ama bana bakışını mı sevmedim neyş beğenmedim tam isim de veremiyorum, ama aradığım sen değilsin hissini çok net hissettim. Huzursuz oldum. 2 gün sonra da çok aptalca bir bahane ile resmen kaçtım. Aylarca mesajlaşıp kaçmasam bu aydınlanmayı daha önce yaşayacaktım. Ya da belki onu olduğu haliyle beğenip sevecektim. Siz siz olun yazışma işini çok uzatmayın derim

Ben aylarca mesajlaşıp yükselmeden bir an önce yüz yüze görüşün hayal kırıklığı yaşamayın diyorum. Ne diyorsunuz?
Cevapla