Sevgilim ilişkimizin 6. ayından sonra bana "sana aşık olduğumu hissetmeye başladım." dedi. Bu ne anlama gelir?

Güncellemeler
+1 yıl
Anladığım kadarıyla kızlar farklı, biz erkekler farklı bakış açısına sahibiz bu konuda. Normalde erkeklerin söylediği gibi düşünüyordum ben de ama emin olmak istemiyordum. Galiba ilişkinin devamlılığı için kızların bakış açısını benimseyeceğim. Cevaplarınız için teşekkür ederim😁.
Sevgilim ilişkimizin 6. ayından sonra bana "sana aşık olduğumu hissetmeye başladım." dedi. Bu ne anlama gelir?
Cevapla