merhaba, ben 12. sinifa gidiyorum.
Ortaokul arkadasimla ayni liseye yerlestik, ortalamamiz ayni olduğu için annemizde yakin olduğu için
Aynı sınıfta değiliz, cocukla iletisim kurmuyorum. Hatta bence gıcık biri. Bi ara nefret ediyordum
Bugün sınıfımdan birinin onu sevdiğini öğrendim ve moralim cidden bozuldu, aşık değilim gicik bulduğumu buna mantikli bir sebep aramaya calisiyorum. Tüm gece onu düşündüm, hala aklimda sayilir. Daha önce aşık olmadın mı demeyin oldum ama sadece hoşlantıydı, sizce ben aşık mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gerçek aşk öyle başına gelince anlamayacağın bir şey değil eğer anlamıyorsan gerçek değildir emin ol
aşk acaba ben aşık mıyım dedirtmez hatta aklının ucundan geçmez aşık olduğun kabullenemezsin çünkü birine aşık olabileceğini... aşka inanmayanlarda böyle yani
Ask diye bişey yok ben bunu anladım 4 yıllık iliskim yeni bitti 2 seneye mezun olup evlencektik dur yere bitti ask olsa seven sevdiğini terk etmezdi
Aşk degil bu sahıplenmışsındır aşk ikilemde bırakmaz