Aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız, sizce ben aşık mıyım?

merhaba, ben 12. sinifa gidiyorum.

Ortaokul arkadasimla ayni liseye yerlestik, ortalamamiz ayni olduğu için annemizde yakin olduğu için

Aynı sınıfta değiliz, cocukla iletisim kurmuyorum. Hatta bence gıcık biri. Bi ara nefret ediyordum

Bugün sınıfımdan birinin onu sevdiğini öğrendim ve moralim cidden bozuldu, aşık değilim gicik bulduğumu buna mantikli bir sebep aramaya calisiyorum. Tüm gece onu düşündüm, hala aklimda sayilir. Daha önce aşık olmadın mı demeyin oldum ama sadece hoşlantıydı, sizce ben aşık mıyım?

Aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız, sizce ben aşık mıyım?
Cevapla