Bugüne kadar olan ilişkilerinizde en haklı isyanınız neydi ve hangi konudaydı?

Bugüne kadar olan ilişkilerinizde en haklı isyanınız neydi ve hangi konudaydı?

Yeni profil hayırlı olsun 😀
Teşekkür ederim yenilik iyi gelir 😂
Sevindim teşekkür ederim 😇
Yap yap yenilik iyidir 😂
Hiç böyle bir şey duymadım ama hep kavga ediyorlar
Teşekkürler
Cevap
0Cevap
Ben dürüst yalansız konuşurum onları da kendim gibi sanır inanırım en son olarak da kazığı ben yerim
Hep herkesi kendimiz gibi sandığımız için bunlar haklısın 😂
Tabi sorma
😊.
Bak güzelmiş gerçekten 😂
Öyledir. Kendini iyi gösterenlere gitmesi gereken bir cümle ama aslında kalbinde kötülük olanlara gitmesi gereken bir cümle. 😊
O insanlar çok tehlikeli ya. Önemli olan kalp temizliği gerisi boş.
Ben çok yakından tanıyordum öyle birini. Herkeste sanıyor ki bal gibi. Halbu ki ben biliyorum içini, tehlikeli. 😊
O senin bileceğin iş. Tanımadığım insana karşı bir şey diyemem. Ama belki de baldır 😂
Karakterin de sıkıntı var ya ben biliyorum. Gösteriyor kendini keyifle izliyorum bende. 😂
Yakından tanıyan sensin bana yorum yapmak düşmez 😇
Kucağına oturtmadığı kız
Terlemedigi yatak
Eline almadığı g@t kalmamış
Düzgün seven kız kalmamış diyor küçük semtin büyük PCI diye bı isyan görmüştüm instada ve çok haklıydı 😄
Efsane otesi paragraf bu 😂😂
Bu yilin oskar odulu bu paragrafa gitsin.😂
Vereni seçiyolar
Vermezsen aldatıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?