Buluşma teklifime iki kere işim var diyen kızın peşinden koşmalı mıyım, akışına mı bırakmalıyım?

Bakışlari beni seviyor gibi hissettim belkide öyle değil bende onla daha fazla vakit geçirmek için bi defasında kafede oturalım dedim. O zaman işi vardı bugun yine sordum yine işim var dedi. Sizce napmalıyım hâla peşinden koşmalimiyim. Yoksa ne kadar zor olsada onu sevmeyi bırakmalıyim. Bana bazen bi bakıyor sanki aşık gibi bazende beni hiç takmıyor gibi. Bendemi sorun var diyorum bakıyorum kendime yok ne isterse yaparım kafasındayım. onun için bir kaç güzel şey yaptim ama söylemedim çünkü utangaçım. Benim şuana kadar hiç sevgilim olmadi beni sevenler oldu ama ben hep sadece 1 kez sevicem onunla ömrümün sonuna kadar devam edicem kafasındayım. Bu kızı ömrümün sonuna kadar sevcektim çünkü kendimi ona çok yakın hissettim. Şuana kadar hic bir kızın hayalleriyle hiç bir kızın duygularıyla oynmadım hic bir kızı üzmedim eğer farkında olmadan üzdüysem gidip özrümüde diledim ve gönlülünü almışımdır. Kendimizi övmek iyi bir şey değil ama ben ne kadar iyi insan olduğum halde hiç bir zaman kazanamadım hep başkalarının mutluluğunu izledim geceleri uyuyamadım zamanlar oldu ve hâlada oluyor. Ben böyle birisiyken çok utangaç ve kimseyi üzmücek birisiyken her şeyi en incesiyle düşünürken kimsenin kalbini kırmamak icin elimden geleni yaparken köşeye çekilip işi akışınami birakmalıyım yoksa bu kiza bir daha bir yerde bir kafede oturup konuşalımmı demeliyim.(Belkide tam anlatmak istediğimi burada anlatamadım belkide yanliş anlattım burada bile yazarken heyecanlandım kusura bakmayın buraya kadar okuyan varsada ona teşşekkür ederim)

Buluşma teklifime iki kere işim var diyen kızın peşinden koşmalı mıyım, akışına mı bırakmalıyım?
Cevapla