Biraz ruhunu dinlendir. Saygılı ol , Kendine gel sizin yeni bir ilişki süreceniz nasıldır...

#emre00 ®
Biraz ruhunu dinlendir. Saygılı ol , Kendine gel sizin yeni bir ilişki süreceniz nasıldır...

#emre00 ®
İlişkimin tamamen benim için bittiğinden, unuttuğumdan emin olana kadar yeni bir sevgili yapma süresi değişebilir. Unutmadan hele ki başka birini bulmak, çivi çiviyi söker mantığı bana yanlış geliyor. Aksine yaranın daha da acımasına sebep oluyor diye düşünüyorum.
Ben gerçekten sevdiysem ki gerçekten sevmesem zaten sevgili olmazdım.. bunun için kendime çok zaman verirdim. çünkü insan aşık olduğu kişiyi unutması zaman alıyor.. eğer bir kişi sevgilisi ile ayrıldıktan sonra hemen başkasına yürüyorsa ya da 3-4 ay için de yeni ilişki yapıyorsa zaten sevmemiştir. aklı fikri de flört etmektir
Bu değişir, ne kadar sürdü ilişkim, duygularım ne alemde, hala bir şeyler hissediyor muyum, yeni bir ilişki istiyor muyum ki? gibi sorulara cevap bulmam lazım gelir.
Senin sorulara mı? Benimkilere mi?
Ohoo o sorulara yanıt aramayayım ben hiç, şu aralar her şey çok karışık, mantığım başka, duygularım başka yerlerde 😅 Bırak dağınık kalsın diyoruz.
Kapatalım bea :D
Canın mı sıkıldı olm 🤨
Ben mi sıktım :D ne beni engelliyon
Heee herrr şu mesele djdjs
Emreee 😠😠
Bir derdin var da :D
Sus lan çırıpılacaksın 😃
Teşekkürler doğru seçim sjdjs
Hadsiz sjdjs
Bıçağım körelmiş 🥹
Neye bakayım 🙄
Sevgili olayını sevmiyorum ondan yapmam
Aslında sevmek sevilmek çok güzel ama önemli olan doğru kişidir herkesin doğru kişiyi bulup mutlu olacağı duasıyla.
Cevap
16Cevap
Rahmetlinin yasını tutar, kalbimi ve aklımı sıfırlarım sonrasında spontane gelişir..
Ne kadar sevdiğime bağlı, bir de nasıl ayrıldığımiza bağlı
Soğukluk vardi bitmiyordu, ayrıl barış yapa yapa bıktırircasina bir iliski bittiyse aninda yaparim yeni iliski jxjsjs
Ama cok sevdim çok emek harcadim ona rağmen bittiyse biraz zaman lazim sindirmem lazim.
Edebimizle oturalim seyredelim olanı biteni
Otekini silsene bunu da tabi ksksks
O damara hep basıyorlar iste orada çıkıyor olgunluk
Uzun ilişki ise minumum 6 ay kızlardan tiskinirim onlarinda benden tiskinmesini saglarim. Ama kısa süreli den ayrildiysan ondan ona ondan ona derken gruba doğru gider tabi grupta tek erkek benim. Grupta benden başka erkek olursa o seksi terk ederim. Benim kendi pipimden başka pipi görme fobim var
Ayrıldıktan sonra bitmenin verdiği acıyı yaşarım. Zira eğer yasamazsam atamam o acıyı ve hayatıma alacağım insana haksızlık etmiş olurum buda bana yakışmaz. O yüzden kendi acımı kendim atlatırım iyi veya kötü bitmesi hiç bir sey değiştirmez aldatılmama rağmen hayatıma yeni birini almadım çünkü hala atlatamadım o travmayı (başka birilerinden hoşlanmama rağmen)
Eskiyi unutana kadar.. Yeni ilişkimi etkilemeyecek soğukluğa ulaşınca hazırım demektir..
Bence insan yaşanmışlıklardan ders alıp biraz da kendini dinledikten sonra tekrar ilişki yaşamayı düşünüyorsa daha doğru ve sürdürülebilir ilişkiye yönelmeli
Çok uzun bir süre unutmadan 3yıl hayatımda yeni birini istemem. Hemen öylesine sevgili yapan biri değilim.
Karşımdaki insanı unuttuktan ve kendime gereken zamanı ayırdıktan sonra kalbim dolarsa sevgili yapardım
Ne yapalım, ölelim mi? Ömür boyu yaş mı tutalım? Bir ilişki biter, bakarsın yeni ilişki 3 yılda başlamaz, bakarsın 3 günde başlar...
Çok uzun bir süre yaprak dökerim. Kolay kolay bahar gelmez. Yeni birisi yeşilliğe gelmeli, yeşillik açtırmaya değil.
Bu kişiden kişiye göre değişir. Ben daldan dala hoplayabilen bir insan değilim uzunca bir süre yalnız kalmak isterim
Kolay kolay birinden hoşlanmam, o yüzden bir hayli zaman alır. Çekirge gibi her şeye zıplamanın bir anlamı yok bence
Ne zaman tekrar aşık olursam o zaman yaparım
Tamamen değişir ya.
5 günde oldu, 1 yıl olduğu da.
Rahat 6 ay geçer, ondan sonra yeni bir ilişkiye başlarım.
Bu konuda bir süre veremiyorum önceki ilişkinin etkilerini atmam zaman alabiliyor.
İki yıl geçer sanırım ona ne kadar anlam yükleyip onun için neleri göze aldığımada bağlı durum
Küllerinde kıvılcım bile kalmayınca en iyisi.
İlişkinin bitme nedeni de çok önemli ama ben genelde biraz dinlenme taraftarıyım..
Ruhum yıllar sonra, bedenim saatler sonra diyerek kısa bir özet geçeyim
O sırada hiç sevgili yapmamış olan ben sfsfsds
Agahahs tesadüf
Ben bittikten sonra acı yaşamıyorum. Eskiden çok yaşardım 6 ay acı çektiğim oldu. Yaşaya yaşaya artık üzülmüyorum. Direkt next
Bitme nedenine bağlı. Kafamda bitirecek hataları olduysa hemen sevdiğim biriyle sevgili olabilirim.
bilmiyorum uzun zaman alır
İlişkim bittikten sonra yeni biri olmadı
Açıklama kısmındaki gibi düşünüyorum.
Hiç o konulara girmem 😂
Hızlı yaşayan hızlı ölür
Ben onu hala unutamadım
Olmuyoki
Hiç sevgilim olmadı
3 yıl
Ertesi sabah.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?